Značka DS se při tvorbě automobilů inspiruje světem módy haute couture, prostředím pařížských butiků a avantardních pokrokových technologií. Vrací se ke známým charakteristickým místům Paříže a obdivuje odvahu průkopníků, kteří na svět přivedli taková díla jako Eiffelova věž nebo skleněná pyramida před galerií Louvre. Sama chce být v automobilovém světě ztělesněním těchto hodnot, proto klade nesmírný důraz na výrazný a jedinečný styl svých modelů, které musí budit emoce a na silnicích zaujmout na první pohled.
Módní návrhářka Natali RUDEN je úspěšná žena, která vybudovala svou značku na originalitě modelů, které vytváří, na špičkových materiálech, které využívá a na odvaze jít za svým cílem. Patří mezi špičku českých módních návrhářů s nezaměnitelným rukopisem.
Natali se často ispiruje Francií a své látky a materiály jezdí vybírat právě do Paříže, která nabízí na tomto poli nejlepší kvalitu.
Natali hledala vůz, který by vystihoval její osobnost a tvorbu, souzněl s jejím uměleckým pohledem na svět a na druhé straně značka DS se chce blíže představit zákazníkům, kteří se rádi pohybují v prostředí módy a designu. Hlavní partnerskou akcí bude na podzim módní přehlídka nové Nataliny kolekce v Národní galerii.
„Hned po prvním setkání se značkou DS jsem věděla, že je to pro mne to pravé. Chtěla jsem originální a stylový vůz. Vybrala jsem si plug in hybridní model SUV, DS 7 CROSSBACK E-TENSE. Nejvíc mě oslovil design exteriéru vozu a zlatá barva Or Byzantin. Ta mi připomíná zlaté kupole chrámů v mém rodném městě, je to moje oblíbená barva, která se často objevuje i v mých kolekcích. Uvnitř mám interiér v příjemné bílé kůži Rivoli. Tato luxusní kombinace zlaté s bílou mě velmi oslovila a plug in hybridní verze se navíc skvěle hodí pro mé potřeby, kdy mohu vůz parkovat přímo u svého butiku v samém centru Prahy v Dlouhé ulici. To jsem netušila, že s nízkoemisním vozem lze využít této výhody volného parkování, včetně modré zóny, a je to pro mne vítaný benefit. Navíc se vůz před butikem krásně vyjímá a vše spolu perfektně ladí. Jezdím po Praze opravdu hodně a jen na elektřinu. To mě baví, jízda v naprostém tichu je pro mne nový zážitek. Vím, že moje DS 7 má výkon 300 koní, ráda řídím a těším se, až i tuto vlastnost pořádně vyzkouším mimo Prahu. Zatím jsem plná dojmů z různých vychytávek, natáčecích světlometů, které předvádějí úžasnou podívanou s protáčejícími se LED segmenty, nových funkcí, masážních programů, příjemné kůže, broušených ovladačů. A můj vůz mě už i inspiruje v mé tvorbě. Do svého portfolia jsem přidala aktuálně roušku s motivem, který vychází z žebrování masky mé DS 7.“říká Natali Ruden.
Její vůz je plně vybaven tak, aby i na delších cestách poskytoval maximum pohodlí díky systému odpružení DS Active Scan Suspension, nočnímu vidění DS Night Vision nebo možnosti poloautonomního řízení DS Connected Pilot. Interiér je proveden ve stylu Rivoli, se světlým koženým čalouněním Claudia a vyhřívanými předními sedadly, zabudovanou navigací a zpětnou kamerou, světla DS LED Vision nebo specifické hliníkové disky na 19-ti palcových kolech dotvářejí jedinečný charakter vozu a zpříjemňují jízdní zážitky. Poslech hudby zpříjemňuje špičkový Hi-Fi systém FOCAL Electra se 14 reproduktory. Třešničkou jsou analogové hodiny od prestižní značky B.R.M. nebo hliníkové elementy zdobené technikou gilošování.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?