Značka DS se při tvorbě automobilů inspiruje světem módy haute couture, prostředím pařížských butiků a avantardních pokrokových technologií. Vrací se ke známým charakteristickým místům Paříže a obdivuje odvahu průkopníků, kteří na svět přivedli taková díla jako Eiffelova věž nebo skleněná pyramida před galerií Louvre. Sama chce být v automobilovém světě ztělesněním těchto hodnot, proto klade nesmírný důraz na výrazný a jedinečný styl svých modelů, které musí budit emoce a na silnicích zaujmout na první pohled.
Módní návrhářka Natali RUDEN je úspěšná žena, která vybudovala svou značku na originalitě modelů, které vytváří, na špičkových materiálech, které využívá a na odvaze jít za svým cílem. Patří mezi špičku českých módních návrhářů s nezaměnitelným rukopisem.
Natali se často ispiruje Francií a své látky a materiály jezdí vybírat právě do Paříže, která nabízí na tomto poli nejlepší kvalitu.
Natali hledala vůz, který by vystihoval její osobnost a tvorbu, souzněl s jejím uměleckým pohledem na svět a na druhé straně značka DS se chce blíže představit zákazníkům, kteří se rádi pohybují v prostředí módy a designu. Hlavní partnerskou akcí bude na podzim módní přehlídka nové Nataliny kolekce v Národní galerii.
„Hned po prvním setkání se značkou DS jsem věděla, že je to pro mne to pravé. Chtěla jsem originální a stylový vůz. Vybrala jsem si plug in hybridní model SUV, DS 7 CROSSBACK E-TENSE. Nejvíc mě oslovil design exteriéru vozu a zlatá barva Or Byzantin. Ta mi připomíná zlaté kupole chrámů v mém rodném městě, je to moje oblíbená barva, která se často objevuje i v mých kolekcích. Uvnitř mám interiér v příjemné bílé kůži Rivoli. Tato luxusní kombinace zlaté s bílou mě velmi oslovila a plug in hybridní verze se navíc skvěle hodí pro mé potřeby, kdy mohu vůz parkovat přímo u svého butiku v samém centru Prahy v Dlouhé ulici. To jsem netušila, že s nízkoemisním vozem lze využít této výhody volného parkování, včetně modré zóny, a je to pro mne vítaný benefit. Navíc se vůz před butikem krásně vyjímá a vše spolu perfektně ladí. Jezdím po Praze opravdu hodně a jen na elektřinu. To mě baví, jízda v naprostém tichu je pro mne nový zážitek. Vím, že moje DS 7 má výkon 300 koní, ráda řídím a těším se, až i tuto vlastnost pořádně vyzkouším mimo Prahu. Zatím jsem plná dojmů z různých vychytávek, natáčecích světlometů, které předvádějí úžasnou podívanou s protáčejícími se LED segmenty, nových funkcí, masážních programů, příjemné kůže, broušených ovladačů. A můj vůz mě už i inspiruje v mé tvorbě. Do svého portfolia jsem přidala aktuálně roušku s motivem, který vychází z žebrování masky mé DS 7.“říká Natali Ruden.
Její vůz je plně vybaven tak, aby i na delších cestách poskytoval maximum pohodlí díky systému odpružení DS Active Scan Suspension, nočnímu vidění DS Night Vision nebo možnosti poloautonomního řízení DS Connected Pilot. Interiér je proveden ve stylu Rivoli, se světlým koženým čalouněním Claudia a vyhřívanými předními sedadly, zabudovanou navigací a zpětnou kamerou, světla DS LED Vision nebo specifické hliníkové disky na 19-ti palcových kolech dotvářejí jedinečný charakter vozu a zpříjemňují jízdní zážitky. Poslech hudby zpříjemňuje špičkový Hi-Fi systém FOCAL Electra se 14 reproduktory. Třešničkou jsou analogové hodiny od prestižní značky B.R.M. nebo hliníkové elementy zdobené technikou gilošování.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?