Je těžko uvěřitelné, že i v 21. století se stále setkáváme se zprávami, jaká nyní přišla z Texasu. Devětadvacetiletý muž zde totiž postřelil několik řidiček ,které podle jeho názoru nepatřily za volant. Svůj čin se nejprve pokoušel maskovat jako sebeobranu, později se však ukázalo, že vystřelil zřejmě už na šest řidiček.
Devětadvacetiletý texaský rodák Nicholas Martin D'Agostino byl zatčen policisty z texaského okresu Harris County kvůli podezření ze střelby skrze okno automobilu na dvě řidičky v texaském městě Katy, jak uvedl zpravodajský web Dallas News.
Jedna z žen měla být zasažena do ruky již v březnu tohoto roku a to zrovna ve chvíli, kdy odjížděla z čerpací stanice. Další žena byla zasažena do hrudi 10. července. D'Agostino se však bránil sebeobranou, neboť žena měla dvakrát najet do jeho pruhu. Podle ABC13 ženu zasáhla kulka do hrudi jen několik milimetrů od srdce.
Ačkoliv byl D'Agostino propuštěn na kauci 75 000 dolarů (1,6 mil. Kč), nedávno se do vězení vrátil, neboť oběť jeho střelby vypověděla svou část příběhu. V současnosti je ale D'Agostino podezřelý ze střelby již celkem na šest žen a zůstává ve vazbě. Aby se z ní ale tentokrát nemohl vyplatit, nastavil soudce kauci na 400 000 dolarů (8.8 milionu korun). Existuje totiž podezření, že by mohl ve svém konání pokračovat.
„Neustále opakoval a mumlal jak jsou ženy za volantem nekompetentní a jak je jejich jediným životním posláním rodit chlapce," uvedl prokurátor k D'Agostinově vystupování na sociálních sítích.
„Řečeno toho bylo hodně, s jistotou ale nikdo nic neví," prohlásil D'Agostinův advokát Kenneth Mingledorff v rozhovoru pro Washington Post. „O ničem z toho jsem zatím neviděl důkazy. Objevilo se ale mnoho předpokladů, kterými se budeme muset probrat."
Harris County Sheriff's Office investigators have arrested Nicholas Dagostino on an additional charge of aggravated assault with a deadly weapon and is now in custody. He was released on bond yesterday from a previous agg. assault with a deadly weapon charge in July. #HouNews pic.twitter.com/ewa2WpZCaS
— HCSOTexas (@HCSOTexas) 23. srpna 2018
„Mrzí nás situace všech lidí, kterých se tento případ dotýká," pokračoval Mingledorff. „D'Agostinova rodina chce dát všem jasně na vědomí, že se o jejich osudy bude i nadále zajímat a že udělá vše proto, aby se podobná situace již nikdy neopakovala."
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.