BMW M3 generace e46 už má sice pár vrásek na čele, dodnes však patří k vyhledávaným strojům, neboť kombinace jeho atmosferického řadového šestiválce s komunikativním řízením z něj dělají jeden z nejlepších řidičských vozů na trhu. Vzhledem k tomu, jak dobře se s ním jezdí, však bývá problém najít zachovalý kousek. A když už ho náhodou najdete, většinou se vynoří zádrhel. Stejně jako v tomto případě.
Jelikož dokáže e46 M3 nabídnout tak fantastické zážitky z jízdy, lidé ji často prohání a na trhu tak budete jen velmi obtížně hledat model s nízkým nájezdem. Zázraky se ale občas dějí, což potvrzuje i dokonale zachovalé M3 na webu Bring a Trailer.
Elegantní BMW s jedním z nejlepších řadových šestiválců jaké kdy BMW dalo světu navíc dostalo i tzv. Premium Package , který zahrnuje střešní okno, xenony nebo audiosystém Harman Kardon. Exteriér je lakován černou barvou Carbon Black a interiér nabídne bílá sedadla čalouněná kůží Nappa.
Vůbec to nejúchvatnější je však nájezd - pouhých 176 mil, neboli 283 kilometrů. Tohle auto je tak v podstatě nové. Prodejce navíc v inzerátu sděluje, že vůz pořídil před třemi měsíci s nájezdem 80 kilometrů na tachometru. Dalších 14 let pak byl vůz uložen u prvního majitele.
Zní to pohádkově, že? Bohužel každá pohádka má i své stinné stránky. A v tomto případě se jedná o šestistupňovou převodovku SMG II, která mívala problémy se spolehlivostí a proto řada lidí volila raději šestistupňový manuál. Ostatně s tím byla za volantem i větší zábava.
Vzhledem k naprosto minimálnímu nájezdu se však dá očekávat, že i jinak problémová převodovka SMG by mohla být jako nová a majitel tak bude mít dost času udělat všechna opatření, aby její životnost maximálně prodloužil. Nebýt totiž téhle převodovky, jednalo by se o koupi století.
V současnosti je ale nejvyšším příhozem v aukci, která potrvá další tři dny, částka 30 000 dolarů, tedy cca 666 400 Kč.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.