Po mnohaletém čekání nám před pár dny Bentley konečně ukázalo novou generaci svého prémiového modelu Continental GT. Mnoho lidí ale stále čeká na představení modelu se stahovací střechou, se kterou vypadal Continental vždy úchvatně
Nové křivky Bentley Continental GT si o verzi se stahovací střechou vysloveně říkají, což si plně uvědomil i grafik a designér Aksyonov Nikita, který nové Bentley zbavil střechy alespoň v grafickém editoru. A výsledek? Skutečně působivý!
Pod kapotou nového Bentley Continental GT Convertible se navíc dozajista objeví i modernizovaný 6.0 litrový motor V12, jehož výkon se vyšplhal na 635 koní a točivý moment dosahuje hodnoty 900 Nm. Žádné extrémní sportovní výkony ale neočekávejme. Modely bez střechy vždy trpí lehkou nadváhou a Bentley je spíše orientováno na kultivovanost než závodění.
Kdy nový Bentley Continental GT Convertible dorazí na trh bohužel netušíme, ovšem kabriolety odvozené od minulé generace se přestaly vyrábět začátkem tohoto léta. Posledním modelem bez střechy se stala exkluzivní Galene Edition, za jejímž vznikem stál Mulliner ve spolupráci s Princess Yachts.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?