Daimler vydal další podrobnosti o cenách za nejnovější Mercedes-Maybach S500 a S600, které jsou do prodeje právě dnes.
Po jeho oficiálním představení minulý měsíc na autosalonu v Guangzhou a v Los Angeles se vlajková loď chystá otevřít objednávkové knihy. Vůz je určen pro ty, kteří chtějí zaplatit alespoň 134,053 Eur za základní Mercedes-Maybach S500. Lepší verze S600 stojí 187,84 Eur a příští rok dorazí do nabídky i verze S500 4MATIC a S400 4MATIC verzi.
S500 má bi-turbo motor V8 s výkonem 455 koní a s 700 Nm točivého momentu. Výkon jde na kola přes devítistupňovou automatickou převodovku, kterou nalezneme i ve verzi 4MATIC s motorem o objemu 4,7 litru. Provedení S600 využívá většího twin-turbo motoru V12 o objemu 6,0 litru s 530 koňmi a s 830 Nm točivého momentum, který posílá výkon na kola přes sedmistupňový automat.
První dodávky modelů S500 a S600 budou zahájeny přístí rok 7. února, zatímco verze S500 4MATIC dorazí an trh v dubnu.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.