Podle aktuálního průzkumu Direct pojišťovny má auto 89 % oslovených domácností. Pokud by o něho lidé na nějaký čas přišli, nejvíc by jim chybělo při cestách na výlety a za rodinou. Direct uspořádal průzkum u příležitosti spuštění Garance mobility, díky které mají klienti pojišťovny náhradní auto zdarma.
Zůstat bez auta kvůli tomu, že musí na opravu? Pro většinu lidí komplikace, která jim překope plány na několik týdnů. Podle průzkumu Direct pojišťovny by auto lidem nejvíc chybělo při cestách na dovolenou a výlety. „Že by jim auto scházelo, uvedlo 88 % lidí, zbytek by se bez něho obešel. Naopak nejméně, jen 59 % respondentům, by auto chybělo při cestách do práce nebo do školy,“ popsala výsledky průzkumu mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Jako další situace, kdy by auto chybělo, uvedli:- cestu za příbuznými/přáteli/známými (84 %)- cestu za nákupy (83 %)- převoz rodiny (82 %)- cestu za zábavou, víkendové akce (74 %)- cestu za doktory (72 %)
Pro starší z menšího města Z průzkumu také vyplynulo, že potřeba využívat auto se zvyšuje s věkem. A zároveň klesá s velikostí obce či města. „Lidem z menších obcí by auto chybělo výrazněji než z velkých měst. Je to vidět hlavně u cest do práce a školy nebo za doktory,“ popsala výsledky Maťašeje. Z průzkumu také vyplynulo, že 89 % oslovených lidí auto má nebo žije v domácnosti, kde auto je.
Náhradní auto zdarma Direct pojišťovna uspořádala tento průzkum u příležitosti spuštění Garance mobility, díky které mají klienti náhradní vozidlo zdarma, pokud ho opravují v servisech Direct auto. Situace, kdy zůstanou bez auta, jim tedy nehrozí.
„Je to revoluční krok. Do teď totiž bylo možné si náhradní auto jen připojistit. Zdarma ho nikdo nenabízí. Naši klienti tak nemusejí mít strach, že jim bude auto scházet, když ho budou potřebovat,“ podotkla Maťašeje.
V průzkumu odpovídalo 500 respondentů ve věku 15 až 64 let.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?