Podle aktuálního průzkumu Direct pojišťovny má auto 89 % oslovených domácností. Pokud by o něho lidé na nějaký čas přišli, nejvíc by jim chybělo při cestách na výlety a za rodinou. Direct uspořádal průzkum u příležitosti spuštění Garance mobility, díky které mají klienti pojišťovny náhradní auto zdarma.
Zůstat bez auta kvůli tomu, že musí na opravu? Pro většinu lidí komplikace, která jim překope plány na několik týdnů. Podle průzkumu Direct pojišťovny by auto lidem nejvíc chybělo při cestách na dovolenou a výlety. „Že by jim auto scházelo, uvedlo 88 % lidí, zbytek by se bez něho obešel. Naopak nejméně, jen 59 % respondentům, by auto chybělo při cestách do práce nebo do školy,“ popsala výsledky průzkumu mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Jako další situace, kdy by auto chybělo, uvedli:- cestu za příbuznými/přáteli/známými (84 %)- cestu za nákupy (83 %)- převoz rodiny (82 %)- cestu za zábavou, víkendové akce (74 %)- cestu za doktory (72 %)
Pro starší z menšího města Z průzkumu také vyplynulo, že potřeba využívat auto se zvyšuje s věkem. A zároveň klesá s velikostí obce či města. „Lidem z menších obcí by auto chybělo výrazněji než z velkých měst. Je to vidět hlavně u cest do práce a školy nebo za doktory,“ popsala výsledky Maťašeje. Z průzkumu také vyplynulo, že 89 % oslovených lidí auto má nebo žije v domácnosti, kde auto je.
Náhradní auto zdarma Direct pojišťovna uspořádala tento průzkum u příležitosti spuštění Garance mobility, díky které mají klienti náhradní vozidlo zdarma, pokud ho opravují v servisech Direct auto. Situace, kdy zůstanou bez auta, jim tedy nehrozí.
„Je to revoluční krok. Do teď totiž bylo možné si náhradní auto jen připojistit. Zdarma ho nikdo nenabízí. Naši klienti tak nemusejí mít strach, že jim bude auto scházet, když ho budou potřebovat,“ podotkla Maťašeje.
V průzkumu odpovídalo 500 respondentů ve věku 15 až 64 let.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?