Lexus je už po jedenácté v řadě jednoznačným vítězem norského průzkumu spokojenosti AutoIndex, a to ve všech čtyřech kategoriích značky, prodejců, servisu a loajality. S celkovým hodnocením 935 z 1000 možných bodů zároveň zaznamenal nový rekord.
Do průzkumu AutoIndex 2022 se zapojilo celkem 13 773 norských majitelů vozidel. Průzkum spokojenosti spotřebitelů hodnotí auta zaregistrovaná v letech 2018-2021 a je nejkomplexnější v rámci Norska. Organizaci průzkumu má každoročně na starosti Loyalty Group International.
„Vytvořili jedinečnou podnikovou kulturu, díky níž se každý zákazník Lexus může spolehnout na snadné a pohodlné soužití se svým vozem. Právě těmito obecnými zkušenostmi se Lexus odlišuje od ostatních značek vozidel v Norsku,“ uvedl Mikkel Korntved, viceprezident Loyalty Group International.
V posledních letech Lexus otevřel několik nových prodejních zastoupení a vloni zaznamenali v Norsku nový prodejní rekord.
„Je to díky snaze Lexus chápat dobré služby a péči o zákazníka jako nedílnou a přirozenou součást značky. Naše vozy se vyrábějí v Japonsku, ale zákaznické zkušenosti mají původ v Norsku,“ říká Jan Christian Holm, ředitel společnosti Lexus Norway.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.