Není to tak dávno, kdy jsme na našich stránkách stranách vydali článek s názvem "Erotika prodává". Tehdy jsme přemýšleli, zda pozadí v pozadí je náhoda a nebo chytrý marketingový tah. Nyní už to víme.
Ne dlouho po zveřejnění článku o prodeji Hyundai H-1, jehož inzerát byl na bazoši, se nám ozval Martin H. Jakožto nyní již bývalý majitel tohoto vozu nám ve své zprávě poděkoval za reklamu na inzerát. Na dotaz, zda se v případě pozadí v pozadí jednalo o marketingový tah, nebo o pouhou náhodou nám bylo oznámeno, že tuto skutečnost nechá na fantazii každého z čtenářů.
Poté jsme si vyměnili ještě pár zpráv, z nichž jsme se dozvěděli, že Martin H. je nadšený autíčkář a hlavě kolega Gumbalkanista, který s námi jede letošní letní edici, na kterou si připravuje obzvláště zajímavý vůz. Právě tento vůz, který nyní prochází přípravnými pracemi na letní Gumbalkan, nahradil Hyundai H-1 o kterém jsme psali.
Slovo dalo slovo a s Martinem H. jsme se nakonec sešli a při off-road testu Toyoty Hilux jsme si povídali o Gumbalkanu, jeho vozech a také o onom inzerátu na H-1. Jako daily car používá Martin BMW s tím správným motorem. A tím je zážehový řadový šestiválec. Kromě 325i má Martin krásnou Felici pick-up a hodně zajímavé MPV, které si chystá na již zmíněný Gumbalkan.
No a jak to tedy bylo s oním inzerátem na Hyundai H-1? Jak nám Marin H. prozradil, dělali jeho kamarádi při focení vozu blbosti. V tu chvíli si samozřejmě pozadí v pozadí všiml. Ale když fotografie vkládal do inzerátu, úplně na kamaráda zapomněl a fotku tam nahrál. Po zveřejnění inzerátu si svého omylu sice všiml, ale už se mu nechtělo inzerát předělávat a tak ho nechal, jak je. Takže ač bychom se vsadili, že se jednalo o promyšlený marketingový tah, ve skutečnosti se jednalo o pouhou náhodu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?