Není to tak dávno, kdy jsme na našich stránkách stranách vydali článek s názvem "Erotika prodává". Tehdy jsme přemýšleli, zda pozadí v pozadí je náhoda a nebo chytrý marketingový tah. Nyní už to víme.
Ne dlouho po zveřejnění článku o prodeji Hyundai H-1, jehož inzerát byl na bazoši, se nám ozval Martin H. Jakožto nyní již bývalý majitel tohoto vozu nám ve své zprávě poděkoval za reklamu na inzerát. Na dotaz, zda se v případě pozadí v pozadí jednalo o marketingový tah, nebo o pouhou náhodou nám bylo oznámeno, že tuto skutečnost nechá na fantazii každého z čtenářů.
Poté jsme si vyměnili ještě pár zpráv, z nichž jsme se dozvěděli, že Martin H. je nadšený autíčkář a hlavě kolega Gumbalkanista, který s námi jede letošní letní edici, na kterou si připravuje obzvláště zajímavý vůz. Právě tento vůz, který nyní prochází přípravnými pracemi na letní Gumbalkan, nahradil Hyundai H-1 o kterém jsme psali.
Slovo dalo slovo a s Martinem H. jsme se nakonec sešli a při off-road testu Toyoty Hilux jsme si povídali o Gumbalkanu, jeho vozech a také o onom inzerátu na H-1. Jako daily car používá Martin BMW s tím správným motorem. A tím je zážehový řadový šestiválec. Kromě 325i má Martin krásnou Felici pick-up a hodně zajímavé MPV, které si chystá na již zmíněný Gumbalkan.
No a jak to tedy bylo s oním inzerátem na Hyundai H-1? Jak nám Marin H. prozradil, dělali jeho kamarádi při focení vozu blbosti. V tu chvíli si samozřejmě pozadí v pozadí všiml. Ale když fotografie vkládal do inzerátu, úplně na kamaráda zapomněl a fotku tam nahrál. Po zveřejnění inzerátu si svého omylu sice všiml, ale už se mu nechtělo inzerát předělávat a tak ho nechal, jak je. Takže ač bychom se vsadili, že se jednalo o promyšlený marketingový tah, ve skutečnosti se jednalo o pouhou náhodu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?