Erotika prodává: náhoda, nebo úmysl? Víme, jak to bylo

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 22. dubna 2022, 18:10 Google+

Není to tak dávno, kdy jsme na našich stránkách stranách vydali článek s názvem "Erotika prodává". Tehdy jsme přemýšleli, zda pozadí v pozadí je náhoda a nebo chytrý marketingový tah. Nyní už to víme.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hyundai H-1

Hyundai H-1 | foto: Gumbalkan

Sdílejte článek

Ne dlouho po zveřejnění článku o prodeji Hyundai H-1, jehož inzerát byl na bazoši, se nám ozval Martin H. Jakožto nyní již bývalý majitel tohoto vozu nám ve své zprávě poděkoval za reklamu na inzerát. Na dotaz, zda se v případě pozadí v pozadí jednalo o marketingový tah, nebo o pouhou náhodou nám bylo oznámeno, že tuto skutečnost nechá na fantazii každého z čtenářů.

img-responsive

Hyundai H-1 | foto: bazos.cz

Poté jsme si vyměnili ještě pár zpráv, z nichž jsme se dozvěděli, že Martin H. je nadšený autíčkář a hlavě kolega Gumbalkanista, který s námi jede letošní letní edici, na kterou si připravuje obzvláště zajímavý vůz. Právě tento vůz, který nyní prochází přípravnými pracemi na letní Gumbalkan, nahradil Hyundai H-1 o kterém jsme psali.

Psali jsme

img-responsive

Toyota Hilux 2.8D-4D Invincible Sport | foto: Petr Boháč

Slovo dalo slovo a s Martinem H. jsme se nakonec sešli a při off-road testu Toyoty Hilux jsme si povídali o Gumbalkanu, jeho vozech a také o onom inzerátu na H-1. Jako daily car používá Martin BMW s tím správným motorem. A tím je zážehový řadový šestiválec. Kromě 325i má Martin krásnou Felici pick-up a hodně zajímavé MPV, které si chystá na již zmíněný Gumbalkan.

img-responsive

Škoda Felicia Pick-up | foto: Martin H.

No a jak to tedy bylo s oním inzerátem na Hyundai H-1? Jak nám Marin H. prozradil, dělali jeho kamarádi při focení vozu blbosti. V tu chvíli si samozřejmě pozadí v pozadí všiml. Ale když fotografie vkládal do inzerátu, úplně na kamaráda zapomněl a fotku tam nahrál. Po zveřejnění inzerátu si svého omylu sice všiml, ale už se mu nechtělo inzerát předělávat a tak ho nechal, jak je. Takže ač bychom se vsadili, že se jednalo o promyšlený marketingový tah, ve skutečnosti se jednalo o pouhou náhodu.

Vytisknout

Diskuze: Erotika prodává: náhoda, nebo úmysl? Víme, jak to bylo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Octavia RS

TEST: Škoda Octavia RS Challenge Plus – v něčem skvělá, v něčem bohužel tragická..

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Mercedes-AMG C 63 S E Performance, nejsilnější čtyřválec světa + elektromotor = 680 koní a 1020 N.m.

Mercedes-Benz koncept EQ A

Mercedes si kvůli možnému přidělování plynu vyrábí součástky do zásoby

Porsche Cayenne GTS

Zájem o akcie Porsche překračuje očekávání. Ví se, kdo po nich jde

ceny pohonných hmot

Prémiová paliva, jak to vidí Češi?

Ilustrační foto

Češi pod tíhou rostoucích nákladů mají řešení na cestování

Škoda Vision GT

ŠKODA VISION GT

Tesla

Tesla možná mění strategii. Jsou v tom dotace, energie nebo něco jiného?

Ilustrační foto

Prodej aut v EU se v srpnu zvýšil, skončil více než rok trvající propad

Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

Škoda Karoq

TEST: Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 Style – rodinný univerzál po modernizaci

Dacia MANIFESTO

Dacia překvapila konceptem MANIFESTO

servis

Včasná diagnostika může předejít drahým opravám

Ilustrační foto

Odškodnění po nehodě – o statisíce vás mohou připravit banální chyby

Ferrari Purosangue

Dvanáctiválcové SUV, které zrychlí na stovku za 3,3 sekund? Přivítejte nové Ferrari Purosangue

reklama

Doporučujeme

land rover defender

TEST: Land Rover Defender D200 – jedno z nejlepších aut, které si dnes můžete…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

  2. Tesla možná mění strategii. Jsou v tom dotace, energie nebo něco jiného?

  3. Dacia překvapila konceptem MANIFESTO

  4. ŠKODA VISION GT

  5. Prémiová paliva, jak to vidí Češi?

  6. Prodej aut v EU se v srpnu zvýšil, skončil více než rok trvající propad

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud