Vítězka US Open měla pro Porsche slabost už jako dítě. Nyní se stává ambasadorkou této legendární značky sportovních vozů.
Emma Raducanu se zapsala do tenisové historie US Open. Senzační vítězná jízda na turnaji v New Yorku v létě 2021 jí umožnila stát se vůbec první kvalifikantkou, která vyhrála Grand Slam. Nyní bude 19letá Britka tváří značky Porsche v ženském tenise a bude výrobce sportovních vozů po celém světě reprezentovat jako ambasador.
Britská tenistka představuje novou generaci úspěšných mladých hráček v cestě na vrchol ženského tenisu. V současné době je Emma Raducanu 13. hráčkou světového žebříčku. Po úspěchu na US Open byla svou zemí jmenována členkou Řádu britského impéria. Je zároveň nejmladší ženou, které se kdy této pocty dostalo. V dubnu bude debutovat na Porsche Tennis Grand Prix v Porsche Areně ve Stuttgartu.
„Být ambasadorkou značky Porsche pro mě znamená hodně,“ říká Emma Raducanu. „Porsche je jednou ze značek, které jsem vždy milovala od útlého věku. Jeden z mých prvních tenisových trenérů dokonce řídil model 911. Kdykoliv jsem ráno přišla na trénink a viděla jeho Porsche, snila jsem o tom, že jednou sedím ve svém vlastním. Když jsem vyrůstala, chodila jsem do Brands Hatch a sledovala závody Porsche Carrera Cup. Adrenalin, který jsem při motorsportu zažívala, tím spíš, když šlo o Porsche, to byla vlastně ta nejzábavnější část mého týdne. Je pro mě opravdu důležité spojit se s partnery a značkami, s nimiž se ztotožňuji a vyvolávají ve mně takové emoce. Toto partnerství s Porsche je jako sen a samozřejmě jsem opravdu nadšená, když vidím, jak vzrušující věci můžeme dělat do budoucna,“ nešetří nadšením mladá tenistka.
„Jsme opravdu potěšeni, že můžeme Emmu Raducanu v naší rodině Porsche přivítat jako ambasadorku značky,“ říká Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Porsche AG. „Ztělesňuje nejen novou generaci silných a sebevědomých hráček, ale jako osobnost je zároveň inspirací a vzorem mimo oblasti svého sportu pro mladé ženy po celém světě. Emma je živoucím příkladem, že člověk může dosáhnout svých cílů, pokud věří v sebe a je připraven tvrdě pracovat. Proto se také skvěle hodí pro Porsche a hodnoty, které naše společnost vyznává.“
„Emma Raducanu je úžasná osobnost – jak na kurtu, tak mimo něj. Její vystoupení ve Wimbledonu a na US Open nadchlo nejen tenisové fanoušky. Kombinuje dynamickou a silovou hru s vášní a touhou útočit,“ komentuje Sebastian Rudolph, viceprezident pro komunikaci, udržitelnost a politiku společnosti Porsche AG. „I mimo kurt je to přátelská, komunikativní a sebevědomá mladá žena. Rádi bychom ji srdečně přivítali v naší rodině ambasadorů značky Porsche.“
Nadějná Emma Raducanu je první Britkou, která vyhrála turnaj Grand Slam od dob Virginie Wadeové v roce 1977. Narodila se v kanadském Torontu dne
13. listopadu 2002. Ve dvou letech se pak s rodiči přestěhovala do Velké Británie. Její otec pochází z Rumunska, matka z Číny. Tenisu se Emma začala věnovat v pěti letech. Od svých 13. narozenin mohla soutěžit na turnajích ITF do 18 let a o pouhých 8 dní později vyhrála turnaj Nike Junior International v Liverpoolu. Díky tomu je nejmladší vítězkou turnaje v historii ITF. Jako světová hráčka číslo 338 dostala díky divoké kartě šanci soutěžit ve Wimbledonu a postoupila až mezi posledních 16 hráček. Zatím největším úspěchem její slibné kariéry se stalo vítězství na US Open.
Ambasador značky jako součást rodiny Porsche
Emma Raducanu doplňuje rodinu Porsche jako nová tenisová ambasadorka. Patří mezi ně například i současná nejlepší německá tenistka Angelique Kerberová. Ze sportovního světa pochází také golfista Paul Casey z Anglie a německý vítěz MS ve fotbale Sami Khedira, coby aktivní ambasador juniorského rozvojového programu Porsche. Dalšími osobnostmi značky Porsche na poli produktové komunikace jsou například Walter Röhrl, německá legenda rallye, australský mistr světa ve vytrvalostních závodech Mark Weber či dvojnásobný olympijský vítěz ve sjezdovém lyžování Aksel Lund Svindal. Do okruhu ambasadorů značky Porsche se řadí navíc dvojice bývalých továrních jezdců: specialista GT a vývojový pilot Jörg Bergmeister a Timo Bernhard, dvojnásobný vítěz 24 hodin Le Mans.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?