Vítězka US Open měla pro Porsche slabost už jako dítě. Nyní se stává ambasadorkou této legendární značky sportovních vozů.
Emma Raducanu se zapsala do tenisové historie US Open. Senzační vítězná jízda na turnaji v New Yorku v létě 2021 jí umožnila stát se vůbec první kvalifikantkou, která vyhrála Grand Slam. Nyní bude 19letá Britka tváří značky Porsche v ženském tenise a bude výrobce sportovních vozů po celém světě reprezentovat jako ambasador.
Britská tenistka představuje novou generaci úspěšných mladých hráček v cestě na vrchol ženského tenisu. V současné době je Emma Raducanu 13. hráčkou světového žebříčku. Po úspěchu na US Open byla svou zemí jmenována členkou Řádu britského impéria. Je zároveň nejmladší ženou, které se kdy této pocty dostalo. V dubnu bude debutovat na Porsche Tennis Grand Prix v Porsche Areně ve Stuttgartu.
„Být ambasadorkou značky Porsche pro mě znamená hodně,“ říká Emma Raducanu. „Porsche je jednou ze značek, které jsem vždy milovala od útlého věku. Jeden z mých prvních tenisových trenérů dokonce řídil model 911. Kdykoliv jsem ráno přišla na trénink a viděla jeho Porsche, snila jsem o tom, že jednou sedím ve svém vlastním. Když jsem vyrůstala, chodila jsem do Brands Hatch a sledovala závody Porsche Carrera Cup. Adrenalin, který jsem při motorsportu zažívala, tím spíš, když šlo o Porsche, to byla vlastně ta nejzábavnější část mého týdne. Je pro mě opravdu důležité spojit se s partnery a značkami, s nimiž se ztotožňuji a vyvolávají ve mně takové emoce. Toto partnerství s Porsche je jako sen a samozřejmě jsem opravdu nadšená, když vidím, jak vzrušující věci můžeme dělat do budoucna,“ nešetří nadšením mladá tenistka.
„Jsme opravdu potěšeni, že můžeme Emmu Raducanu v naší rodině Porsche přivítat jako ambasadorku značky,“ říká Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Porsche AG. „Ztělesňuje nejen novou generaci silných a sebevědomých hráček, ale jako osobnost je zároveň inspirací a vzorem mimo oblasti svého sportu pro mladé ženy po celém světě. Emma je živoucím příkladem, že člověk může dosáhnout svých cílů, pokud věří v sebe a je připraven tvrdě pracovat. Proto se také skvěle hodí pro Porsche a hodnoty, které naše společnost vyznává.“
„Emma Raducanu je úžasná osobnost – jak na kurtu, tak mimo něj. Její vystoupení ve Wimbledonu a na US Open nadchlo nejen tenisové fanoušky. Kombinuje dynamickou a silovou hru s vášní a touhou útočit,“ komentuje Sebastian Rudolph, viceprezident pro komunikaci, udržitelnost a politiku společnosti Porsche AG. „I mimo kurt je to přátelská, komunikativní a sebevědomá mladá žena. Rádi bychom ji srdečně přivítali v naší rodině ambasadorů značky Porsche.“
Nadějná Emma Raducanu je první Britkou, která vyhrála turnaj Grand Slam od dob Virginie Wadeové v roce 1977. Narodila se v kanadském Torontu dne
13. listopadu 2002. Ve dvou letech se pak s rodiči přestěhovala do Velké Británie. Její otec pochází z Rumunska, matka z Číny. Tenisu se Emma začala věnovat v pěti letech. Od svých 13. narozenin mohla soutěžit na turnajích ITF do 18 let a o pouhých 8 dní později vyhrála turnaj Nike Junior International v Liverpoolu. Díky tomu je nejmladší vítězkou turnaje v historii ITF. Jako světová hráčka číslo 338 dostala díky divoké kartě šanci soutěžit ve Wimbledonu a postoupila až mezi posledních 16 hráček. Zatím největším úspěchem její slibné kariéry se stalo vítězství na US Open.
Ambasador značky jako součást rodiny Porsche
Emma Raducanu doplňuje rodinu Porsche jako nová tenisová ambasadorka. Patří mezi ně například i současná nejlepší německá tenistka Angelique Kerberová. Ze sportovního světa pochází také golfista Paul Casey z Anglie a německý vítěz MS ve fotbale Sami Khedira, coby aktivní ambasador juniorského rozvojového programu Porsche. Dalšími osobnostmi značky Porsche na poli produktové komunikace jsou například Walter Röhrl, německá legenda rallye, australský mistr světa ve vytrvalostních závodech Mark Weber či dvojnásobný olympijský vítěz ve sjezdovém lyžování Aksel Lund Svindal. Do okruhu ambasadorů značky Porsche se řadí navíc dvojice bývalých továrních jezdců: specialista GT a vývojový pilot Jörg Bergmeister a Timo Bernhard, dvojnásobný vítěz 24 hodin Le Mans.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.