Šéf americké automobilky Tesla Elon Musk dle informací ČTK zvažuje, že se své pozice vzdá a stane se influencerem. Napsal to v pátek na twitteru. Musk už v minulosti několikrát zopakoval, že lidé by neměli pracovat tak moc, jako on.
"Zvažuji, že zanechám své práce a stanu se influencerem na plný úvazek. Co si o tom myslíte?" napsal bez dalších podrobností šéf Tesly. Není ani jasné, zda své prohlášení myslí vážně, upozornila agentura Reuters. Muskovy hojné příspěvky na sociálních sítích nejednou vyvolaly kontroverzi.
Musk také založil a vede vesmírnou společnost SpaceX, šéfuje start-upu Neuralink, který vyrábí mozkové čipy, a stojí v čele infrastrukturní firmy The Boring Company. V lednu při konferenčním hovoru řekl, že očekává, že Teslu povede "několik let".
"Bylo by příjemné mít trochu více volného času a nepracovat ve dne v noci, od probuzení do usnutí, sedm dní v týdnu. To je dost intenzivní," poznamenal už dříve Musk.
Minulý měsíc se šéf Tesly na twitteru zeptal svých příznivců, zda by měl prodat deset procent svého podílu v automobilce. Jeho stoupenci se v hlasování na sociální síti vyjádřili pro jeho záměr. Od té doby už Musk prodal akcie v hodnotě téměř 12 miliard dolarů (270,2 miliardy Kč).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?