Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Lukáš Suchý / AutoRoad.cz, 21. července 2021, 15:51 Google+

Strategie značky Peugeot se zaměřuje na elektrifikaci, a nový Peugeot 308 bude proto hned od uvedení na trh nabízen ve verzích hatchback i SW se dvěma plug-in hybridními motory. V roce 2021 se tak díky těmto novinkám zvýší míra elektrifikace modelové řady Peugeot (OV+UV) na 70 %. V roce 2023 bude v Evropě elektrifikováno 85 % modelů značky a do roku 2025 dosáhne tento podíl 100 %.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Peugeot 308 SW

Peugeot 308 SW | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Nový Peugeot 308 bude od svého uvedení na trh nabízen se dvěma plug-in hybridními verzemi a rozšíří tak již nyní bohatou nabídku elektrifikovaných vozidel.

Peugeot 308 Hybrid 225 e-EAT8 dosahuje výkonu až 225 k, a to díky kombinaci motoru PureTech o výkonu 180 k (132 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW (emise od 26 g C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 59 km/1). Verze Hybrid 180 e-EAT8 je poháněna motorem PureTech o výkonu 150 k (110 kW) ve spojení se stejným elektromotorem o výkonu 81 kW (emise od 25 g C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 60 km/1).

img-responsive

Peugeot 308 SW | foto: Peugeot


Elektrifikace modelové řady Peugeot začala před třemi lety uvedením modelu e-208, poté byly na trh uvedeny 100% elektrické modely e-2008, Traveller a Expert a plug-in hybridy 3008 a 508. Za prvních pět měsíců roku 2021 je Peugeot druhou nejprodávanější nespecializovanou značkou v Evropě z hlediska celkových prodejů a třetí nejprodávanější nespecializovanou značkou elektrifikovaných vozů2. Modely Peugeot e-208 a e-2008 jsou ve svých segmentech v rámci elektromobilů na druhém místě3 a každý měsíc se jejich podíl zvyšuje.

Zda si můžete přečíst naše dojmy z modelu e-208:


„Elektrifikace je základem naší strategie Power of Choice, která našim zákazníkům dává možnost volby pohonu, ať už konvenčního, nebo elektrifikovaného, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám. Dobré obchodní výsledky našich elektrifikovaných modelů ukazují, že v Evropě tato strategie přináší ovoce. V mezinárodním měřítku, a to i na trzích, kde se elektrifikace teprve rozvíjí, využijeme našeho portfolia elektrifikovaných modelů k tomu, abychom se prosadili. Všude, kde působíme, chceme být skutečnými hybateli pokroku,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.


Strategii „Power of Choice“ umožňují multienergetické platformy skupiny, díky kterým lze namontovat do daného modelu technologii, která nejlépe vyhovuje potřebám zákazníků: elektrickou, plug-in hybridní nebo konvenční.

Nabídka elektrifikovaných vozů Peugeot zahrnuje jak osobní, tak užitkové vozy. Značka totiž nabízí 100% elektrickou verzi všech modelů své řady užitkových vozidel, díky čemuž získávají firemní zákazníci možnost bez omezení vjíždět do bezemisních zón velkých měst a současně mají k dispozici stejný objem nákladového prostoru jako ve verzích se spalovacími motory.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud