Chtěli by jste se svézt v dakarském speciálu? Hrajte s holdingem CZECHOSLOVAK GRUP o jízdu v závodním speciálu Tatra. Stačí odpovědět na jednoduchou otázku. "Kolik koňských sil pohánělo v letošním roce závodní vůz Tatra Buggyra Racing?"
Svou odpověď napište do komentáře soutěžního příspěvku v účtu CZECHOSLOVAK GRUP na Facebooku a Instagramu. Soutěž probíhá od pátku 16.7.2021 do 10:00. Během téhož dne budou vylosovány správné odpovědi a to po jedné na Facebooku a po jedné na Instagramu. Výherce bude zveřejněn v komentářích. Vítěz bude mít možnost navštívit během středy 21.7.2021 vojenský areál Bahna u Strašic a v rámci expozice modelů se projet v závodním voze Buggyra. Výherce si sebou na akci může vzít jeden doprovod.
Firmy z holdingu CZECHOSLOVAK GRUP jsou dlouholetým partnerem závodního týmu Tatra Buggyra Racing. TATRA TRUCKS zde neustále vyvíjí a inovuje speciální verzi vozu Tatra Phoenix.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?