Chtěli by jste se svézt v dakarském speciálu? Hrajte s holdingem CZECHOSLOVAK GRUP o jízdu v závodním speciálu Tatra. Stačí odpovědět na jednoduchou otázku. "Kolik koňských sil pohánělo v letošním roce závodní vůz Tatra Buggyra Racing?"
Svou odpověď napište do komentáře soutěžního příspěvku v účtu CZECHOSLOVAK GRUP na Facebooku a Instagramu. Soutěž probíhá od pátku 16.7.2021 do 10:00. Během téhož dne budou vylosovány správné odpovědi a to po jedné na Facebooku a po jedné na Instagramu. Výherce bude zveřejněn v komentářích. Vítěz bude mít možnost navštívit během středy 21.7.2021 vojenský areál Bahna u Strašic a v rámci expozice modelů se projet v závodním voze Buggyra. Výherce si sebou na akci může vzít jeden doprovod.
Firmy z holdingu CZECHOSLOVAK GRUP jsou dlouholetým partnerem závodního týmu Tatra Buggyra Racing. TATRA TRUCKS zde neustále vyvíjí a inovuje speciální verzi vozu Tatra Phoenix.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.