Česká holka dobrá holka. Jaká je za volantem?

Rozhovor
Česká holka dobrá holka
Česká holka dobrá holka, foto: Česká holka dobrá holka
Petr Boháč , AutoRoad.cz 1. dubna 2021 20:02
Sdílej:

O tom, že Česká holka je dobrá holka není důvod pochybovat. Dnes Vám přinášíme rozhovor se zakladatelkami nového hitu, který dobývá internet a šatníky stále většího počtu zákazníků. Jaký má Česká holka vztah k autům?

Káťa, 27 let, nezadaná 😃

Od kdy máš řidičský průkaz: od 18ti let

Kolik ročně najezdíš: cca 25.000 km

Kam nejčastěji: Nejčastěji do práce a na výlety

Nejdelší cesta: Nejdelší cesta byla Amsterdam – Brusel – Lichtenštejn a zpátky domů, bylo to cca 2.300km

Co tě na silnici zaručeně naštve: sváteční řidiči, to mě dokáže vytočit, hlavně když někam pospíchám a oni jedou vyhlídkovou jízdu. A pak majitelé aut bez blinkru.  

Jsi klidný řidič: Jsem poměrně kliďas, ale asi za volantem se rozčiluju nejvíce.  

První auto: Škoda Octavia I Combi, 1.9TDI

Současné auto: Škoda Octavia II Combi Facelift, 2,0 TDI

Auto snů: Těch mám několik, určitě zůstat věrná Škodovce – aktuálně Škoda Octavia RS iV a musí být červená. Potom je to Porsche 911 GT3 RS a vždy se mi líbil RR Phantom, ale to už je auto s vlastním řidičem. 😃 Jinak jsem nenáročná.

Automat / manuál: Rozhodně manuál, automat moc nemusím a u aut nevyhledávám, je to nuda.  

Jak se ti líbí testovaný Renault Megane: Vzhledově z venku je velmi povedený, ač moc nejsem fanoušek Renaultu. Líbí se mi hodně přední světla, která jsou taková netipická. Interiér vozu je příjemný, na první pohled mě zaujalo červené prošívání, to má za mě 10/10. Dále pak velká obrazovka, kde se dá spustit navigace a zároveň sedačky jsou velmi pohodlné. Co mě trochu přišlo vtipné, je zvuk motoru pouštěný z repráků v režimu sport. Už jsem si stáhla tenhle zvuk i do svojí Oktávky 😃  

Kachna, 26let

Od kdy máš řidičský průkaz: od 18ti let

Kolik ročně najezdíš: cca 10.000 km

Kam nejčastěji: Nejčastěji jezdím za kamarádkami a do práce

Nejdelší cesta: Když je dlouhá cesta, tak si zařídím, ať řídí někdo jiný 😃😃😃

Co tě na silnici zaručeně naštve: Mě toho moc nenaštve, ale když už, tak asi když někdo nepoužívá blinkr.  

Jsi klidný řidič: Jsem hodně klidný řidič, jedu si, kochám se.  

První auto: Alfa Romeo 156

Současné auto: Ford Fusion

Auto snů: Volkswagen T1 Samba, ideálně ve stylu Hippie

Automat / manuál: Rozhodně automat

Bára, 24 let

Od kdy máš řidičský průkaz: od 18ti let

Kolik ročně najezdíš: cca 20.000 km

Kam nejčastěji: Nejčastěji do práce a na výlety

Nejdelší cesta: Nejdelší cesta byla do Itálie – Florencie

Co tě na silnici zaručeně naštve: Když někdo jede tak pomalu, že by mu měli vzít řidičák, jako Kachna. 😃 

Jsi klidný řidič: Nejsem klidný řidič.

První auto: Volkswagen Lupo

Současné auto: Škoda Fabia

Auto snů: Mercedes Benz S63 kupé a momentálně mít pár korunek navíc byl by to nový Volkswagen Touareg.

Automat / manuál: Automat i manuál, nevadí mi ani jedno, automat super když jsem líná.

Jak se ti líbil testovaný Renault Megan?

Není to auto, které by mě napadlo si někdy chtít pořizovat, o Renaultu jsem nikdy neuvažovala a obecně na francouzská auta nejsem. Ale mile mě překvapilo, jak je auto tiché, pěkně se řídí a je moc pohodlné. Ve sportovních sedačkách se sedí skvěle a není to žádný lenoch. Automat řadí velice rychle, ne tak jak jsem zvyká u jiných aut, kterým trvá věčnost, než přeřadí. Kdo má Renaulty rád je to určitě super volba. 

Jak vás napadlo mít vlastní módní značku?

Kachna: Káťa často používala na svém Instagramu hastag #ceskaholkadobraholka, mě to přišlo zajímavé a chytlavé, proto mě napadlo: „Proč tuhle hlášku nějak nevyužít?“ Hned jsem psala Kátě, že s ní chci o něčem mluvit ohledně nápadu. Hned jak mohla, tak přijela za mnou a šly jsme se projít, kde jsem to na ní všechno vybalila. 😃 Káťa měla v očích trošku nejistoty a nebyla tak nadšená jako já, řekla mi, že si to nechá projít hlavou. Večer, toho dne, mi přišla zpráva „jdu do toho!“. Sešly jsme se u mě, abychom si řekly, jaký máme možnosti a jak začít. Napadlo nás taky zavolat Barče, jestli do toho jde s námi, ta neváhala a řekla, že se jí ten nápad líbí!  

Káťa: O tom, že český holky jsou dobrý, není pochyb a chtěly jsme to dát světu víc vědět, protože každá je něčím dobrá.  

Barča: Rozbily jsme prasátka, daly dohromady základní kapitál a začaly dávat nápady dohromady, co můžeme udělat, čím začít, co je potřeba, apod.  

Kachna: Náš nápad přišel v listopadu 2020, braly jsme to jako ideální čas, kdy lidé tráví více času na internetu a nedá se nic sehnat v kamenném obchodě, protože jsou zavřené.

Káťa: Všechny tři jsme vždycky chtěly něco svého, já z toho důvodu, že už jsem předtím podnikala a bavila mě ta volnost a časová nezávilost, což zaměstnání neumožňuje a zároveň vidina dělat něco svého a možnost to ovlivňovat. Barča, protože jí baví oblečení a móda, stejně tak jako Kachnu, která už před tímto projektem šila oblečení pro děti a zkoušela nové možnosti, které může ušít pro sebe a své kamarádky.  

Barča: Naše hlavní myšlenka je od českých holek, pro české holky, tedy aby veškerá produkce byla od českých holek. Tzn. od návrhů, přes výrobu, šití až po distribuci.

Kachna: Začaly jsme s výrobou vlastních triček, kdy první bylo potřeba vymyslet a začít s návrhem nápisu na triko, který jsme si nechaly udělat od naší kamarádky Káji, která má jako koníček krasopsaní a nám se její záliba líbila.  

Káťa: Poměrnou část nabídky si šijeme sami. Kachna umí šít, my jí s tím pomáháme a kecáme jí do toho. Šijeme vlastní čelenky, čepice a nákrčníky. Dále pak v nabídce máme trička a kulichy. V současnosti máme u jedné šikovné švadleny kytaristky objednanou zakázku šatů do naší letní kolekce a finišuje nám výroba podkolenek u jedné české firmy.  

Kachna: Uvědomujeme si, že tahle cesta je časově náročnější a finančně nákladnější, ale myslíme si, že se najdou zákazníci, kteří tento nápad ocení a nebude jim vadit vyšší finální cena, protože chceme dělat kvalitu, ne kvantitu.

Barča: Proto je většina naší nabídky limitovaná určitým počtem kusů, kromě triček, to vnímáme jako naši základnu.

Kachna: Ze začátku byl největší odběr od našich známých a postupně jsme se rozšiřovaly skrz Instagram, který si spravujeme samy, včetně fotek. Aktuálně jsme i na Facebooku, ale Instagram jede víc bomby. 😃

Jak vidno, každá Čeká holka je originál a spolupráce s nimi mě velice bavila. Při focení byla velká sranda, což je myslím na fotkách dobře vidět. Navíc jejich oblečení je super a hned sem jedno tričko pořídil pro tu svou dobrou holku, i když tedy ne českou, ale moravskou.

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?