DISKUZE K ČLÁNKU Sauber příští rok pojede s rok starými motory Ferrari, Sainz mu přeje hodně štěstí

Sauber oznámil, že v sezóně 2017 bude nastupovat s rok starými pohonnými jednotkami Ferrari. Podle Carlose Sainze, jenž má s podobným krokem letos zkušenosti u Toro Rosso, kvůli tomu čeká švýcarský tým velmi náročné období.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber příští rok pojede s rok starými motory Ferrari, Sainz mu přeje hodně štěstí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 13.10.2016 09:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 12.10.2016 12:55
To by musel být hodně atraktivní kurz, abych si… »
» rock (Hlasovali 3 lidé) 12.10.2016 12:26
Vážení diváci, jako další pořad vám přinášíme… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.10.2016 12:28
Můžeš nám psát úvodníky 03 Já jen stále… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.142.XXX
    Vážení diváci, jako další pořad vám přinášíme dokument ze sportovního prostřední, nazvaný přiléhavě "Zánik týmu Sauber den po dni". Doufáme, že vám tento snímek přinese zábavu i ponaučení a že věnujete tichou vzpomínku této kdysi sympatické a nadějné ekipě.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Můžeš nám psát úvodníky 03 Já jen stále doufám, že to Sauber přežije.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.142.XXX
        To by musel být hodně atraktivní kurz, abych si na to vsadil. Snad Longbow ví, co platí a nenechá je na holičkách po prvním neúspěchu. Protože příští sezónu se starým motorem a slabým šasim (pochybuju, že by se ho najednou naučili dělat, když poslední sezóny stojí za starou bačkoru) dostanou Saubeři napráskáno i od Manoru.
        Když tohle přežijou a bude to opravdu jenom jedna konsolidační sezóna, tak třeba, snad...

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Svého času jsem o Longbow Finance našel na googlu jen najaký ošlehaný barák. Abych byl upřímný, tak ve mně investiční skupina vstupující do F1 nikdy moc důvěry nevzbuzovala. Nefunguje jako charita, ale naopak. Navíc svůj původ tají. Snad chvíli vydrží, když mají být v pozadí Ericssonovi sponzoři, a auto se povede - v Hinwilu mají opravdu dobré zázemí (CFD cluster a aero tunel jsou špičkové). U motorů by to příští rok nemusel být vzhledem k blížícímu se teoretickému výkonnostnímu stropu (termální efektivita + stanovené množství paliva) tak velký rozdíl jako letos.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.142.XXX
            Teď nevím, jestli si to pamatuju dobře, případně mi něco neuteklo, ale nemá být od příští sezóny uvolněný vývoj PJ? To by se ten rozdíl v průběhu sezóny mohl naopak zvětšovat víc než letos.

            btw pamatuju si, jak to zázemí opěvoval už Hulkenberg, když tam přešel z Force Indie coby týmu podobné cenové skupiny a naznačoval, že se ocitl v jiným světě. Jenže ho od té doby nedokázali nějak efektivně využít.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Jj, vývoj už příští rok bude uvolněný (limitovaný jen na tři upgrady v sezóně), žádné žetony. Jenže kolik kJ můžeš dostat ze 100 kg benzínu? To množství energie je konstantní. Všichni se zlepšují v efektivitě, ale už né o tolik.. to už nebudou skoky o 80 koní za sezónu, i když budou moci celý motor překopat. Jejich výkonnost podle mě bude konvergovat. Největší prostor pro zlepšení má teoreticky Honda (zavede turbo-jet ignition, turbínu a kompresor dá mimo véčko a zvětší je).

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • hixaxon

                hixaxon

                89.176.140.XXX
                Petře (či další), dva dotazy:
                1) Co HCCI? Je to (bude to) v F1 povoleno/používáno?
                2) Variable Compression? Je to (bude to) v F1 (povoleno)?

                Četl jsem spoustu mýtů a docela mě zajímá realita. Jak píšete, množství paliva je omezeno a jedeme na efektivitu...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  109.81.245.XXX
                  HCCI je homogenní plnění spalovacího prostoru (vzplanutí směsi nenastává v jednom bodě, ale simultánně v celém objemu spalovacího prostoru), v F1 sice povoleno je, ale dle mého průzkumu se nepoužívá - pro plné zatížení závodních motorů není moc vhodné.

                  Motoráři spíše přešli na TJI, což je nová technologie spalování se zapalováním v předkomoře (viz [odkaz na stránku] ), o které jsem se zmiňoval v dřívějších článcích z kraje sezóny. Týmy si ale tyto informace úzkostlivě střeží a neradi se o nich baví, dotazům se vyhýbají a odmítají cokoliv komentovat.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama