DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Mattiaccim: Zvládání "chaosu" v Maranellu, povýšení Allisona a návrat Ferrari na špici

Marco Mattiacci odpovídal v moderovaném rozhovoru na otázky, které fanoušci zaslali prostřednictvím Internetu do Maranella. Jak zvládá "chaos" u Ferrari? Co udělal pro to, aby se znovu dostalo na špici, a kdy k tomu dojde? Hodlají se věnovat také mladým talentům jako Toro Rosso?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Mattiaccim: Zvládání "chaosu" v Maranellu, povýšení Allisona a návrat Ferrari na špici

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 26.08.2014 01:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2014 12:23
Tři rozměry - pohoha v prostoru, čtvrtý může… »
» mi88ki (Hlasoval 1 člověk) 26.08.2014 01:11
A co prostorový zvuk ? O kazetách s vůněmi jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • unonym ze štatlu

    90.178.29.XXX
    Jako řečník umí. Jen mi přijde jako advokát, záplava květnatých slov, nic se ale v podstatě nedozvíme.

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.141.XXX
      Předběhl jsi mne 03 , měl jsem přesně stejný pocit.
      Na otázku "Co je dneska za den?" by odpověď byla pravděpodobně "Tohle si prodiskutujeme uvnitř týmu, ale z dlouhodobého pohledu se dá říct, že je něco mezi pondělím a nedělí. Všechny fanoušky můžeme ubezpečit, že tomu přizpůdobíme naši strategii pro zbytek sezóny"

      + 17 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Marko potvrdil moje slová,.. ...že závody v SPA a Monye nebudú prechádzka ružovou záhradou, lebo monoposty s pohonnou jednotkou od Mercedesu budú mať výkonovo navrch, čo v minulosti nebolo vo zvyku, lebo ich motory vždy boli in, no teraz 1,6 V6 Turbo, značne zaostáva výkonom za Mercedesom.
    Inak si protirečí, ak hovorí, že budú investovať do nových technológií a na druhej strane, chcú testovať viac, čo je neprípustné, lebo nové technológie nahradili časť testov, čo je úplne v poriadku s predpismi, ktoré boli takto odsúhlasené tímami, pre r. 2014 a ďalšie, aby náklady stále nestúpali do astronomických výšok a mohli tu závodiť tímy so skromnejšími rozpočtami. 18
    Mladí jazdci majú predsa testy mladíkov a ostatok času môžu tráviť na simulátore, ako to robil Daniel, keď bol testovacím jazdcom. Nastupoval aj v tréningoch a pracoval vtedy, práve na korelácii dát, čo bolo pre tým a oboch jazdcov Sebastiana a Marka veľmi dôležité. Preto ak vo Ferrari chcú investovať, tak do 4D simulátoru a 3D tlačiarní, na ktorých budú veľmi rýchlo zhotovovať diely aj na mieste závodu na počkanie tak, ako to bude potrebné. Tu ja vidím veľkú kreativitu a zodpovednosť mladíkov pri práci na novom a dokonalejšom simulátore, aby ten odpovedal podmienkam jazdy novým autom, ktoré sa pripravuje pre r. 2015, lebo so súčasným už môže tím, len eliminovať škody, aby skončil, čo najlepšie. 01 Forza Ferrari! 11

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Starosta Dolného Kubína

      109.81.245.XXX
      A tobě asi pořídíme 5D klávesnici. 03

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Starosta Dolného Kubína

          109.81.245.XXX
          Existuje - jestli ti tu klec někdy otevřou, tak se přijď k nám na OOFD (Odbor osvěty fatranských dolin) podívat. A třeba ti jednu samolepku 5D taky dám. 11

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            80.87.214.XXX
            No, jo. Děkuji za prominutí ! 11 18

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              80.87.214.XXX
              Čo je piaty element ? 3D obraz, štvrtý simulácia čiastočného preťaženia z pohybu, teploty, smeru vetra atď. (teda podmienok ktoré približujú atmosféru skutočného deja na mieste konania). Už si videl kino 5D ? 02 Ja nie ! 01

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Loqenc

                Loqenc

                77.240.177.XXX
                Tři rozměry - pohoha v prostoru, čtvrtý může být třeba čas, pátý např. barva nebo teplota... Záleží jak si to kdo nadefinuje :)

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • mi88ki

                  mi88ki

                  86.49.47.XXX
                  A co prostorový zvuk ? O kazetách s vůněmi jsem taky někdy četl. K tomu ten pohyb a jsme na 6D. A taky můžeš simulovat bolest. třeba na simulátoru dostaneš pádlem po hlavě, aby si získal přesnou představu, jaké to je v 250 vlítnout do svodidel. :D

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  80.87.214.XXX
                  Nie, nemáš pravdu,.. ...lebo aj v Kine 4D sú reálne podmienky odohrávajúcej sa scény, ako je naklápanie sedadla, teplota okolia, vôňa podávaného jedla atď., zakomponovaná v zložke 4. elementu, ktoré človek vníma zmyslami, za pomoci senzorov, ako je u teploty povrch tela, ucho - zvuk, atď. a nič viac neexistuje. 11 Si to mýliš napr. s E10, čo je dimenzia vesmíru, ktorý nás obklopuje, preto v nej existujú hviezde brány, ktoré nie sú utópiou sci-fi, ale reálnou súčasťou cestovania na veľké vzdialenosti, v ktorých sa cestuje ale ikak, ako to bolo ukázané v sci-fi filmoch, rýchlosťami blízkymi rýchlosti svetla, v skrátenej dobe, na čo ešte nemáme dopravné prostriedky a vybudované stanice na Mesiaci, kde doprava Zem - Mesiac v porovnaní s tou na Zemi bude prímestská a napr. Mesiac- Mars diaľková.11 Ale o tom až příšte ! 11

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.49.189.XXX
    Mattiacci V prenosoch ho vídame ako diváci skôr uzavretého, ale cez tento rozhovor je mi celkom sympatický.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama