DISKUZE K ČLÁNKU Provozní rámec pneumatik se nezměnil, tvrdí Sauber - rozumí jim lépe než ostatní?

V letošní sezóně se rozhořely debaty o vlivu pneumatik na závodění a na překvapivé výsledky. Sauber si však slovo loterie do úst nebere, podle něj se teplotní rozmezí pneumatik Pirelli po úpravách před letošní sezónou nezměnilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Provozní rámec pneumatik se nezměnil, tvrdí Sauber - rozumí jim lépe než ostatní?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 22.06.2012 10:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to súčasť hry Pirelli, neustále niečo meniťna na pneumatikách,.. ...aby špičkové tímy nemali k dispozícii dostatok dát z predošlého roku. Preto sa menil tvar a receptúry, ktoré sú cekom iné ako minulého roku, preto tiež charakteristiky sú cekom iné a rozsah teplôt v ktorých fungujú môže byť v jeho šírke rovnaký, ale leží úplne inde, lebo zmesi sú podstatne mäkšie ako minulého roku a tak zmienka o tom, že pracujú pri tých istých teplotách sú úplne scestné. Preto aj tímy tápu. Výhodu majú tí, ktorí majú k dispozícii jazdcov, ktorí boli skúšobnými jazdcami Pirelli, ako je Romain v Lotuse, alebo auto je mimoriadne aerodynamicky vyvážené, ako sa to podarilo urobiť Sauberu. Je to však náhoda, že sa do nej v Saubery trafili, ale ako zjavne vidieť, nevyhovuje to obom jazdcom, lebo Kobimu to akosi nesedí tak, ako Sergiovi, preto by sa dalo o tom diskutovať a podrobne vyspovedať oboch jazdcov, v čom to vezí. Na rok sa zas majú meniť rozmery pneumatík na 18", čo bude zas pole neorané, neistota a neskúsenosť, lebo si to vyžiada úpravy nielen náprav, ale aj aerodynamiky celého vozu. Potom sa človek len čuduje, na čo sa vôbec diskutuje o znižovaní nákladov, keď sa stále niečo neustále mení a to vedie k tomu, že všetky komponenty sa musia znovu vyvíjať a zdokonalovať, čo je v podstate začarovaný kruh. 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    78.98.16.XXX
    genialna vyhovorka vsetky machinacie co sa deju sa hravo vysvetlia pneumatikami. kludne moze vyhrat VC marusia a povedia ze dobrre managovali pneumatiky a nikto sa nebude cudovat. buttonovi sa nedari jasny dovod - pneumatiky. majster bude jasny az v poslednej VC uz zisky neuniknu ako minuly rok.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál poslední trénink, dvakrát přerušený a v dramatickém závěru

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama