Oblíbená moderátorka a držitelka řady televizních cen Lucie Borhyová je již více než rok tuzemskou ambasadorkou značky DS. Aktuálně je jejím společníkem na cestách červené DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 s plug-in hybridní technologií, které je ryzím ztělesněním inovativní filozofie této francouzské značky, s níž se Lucie dokonale ztotožnila.
Lucie Borhyová je jednou nejvýraznějších a nejoblíbenějších českých moderátorek. Od roku 1999 ji mohou diváci vídat v hlavním televizním zpravodajství TV Nova a před patnácti lety spojila svou osobu také s populárním magazínem Víkend. Stále usměvavou Lucii jsme mohli od loňského května potkávat za volantem nepřehlédnutelné zlaté DS 7 CROSSBACK, neboť se stala ambasadorkou této avantgardní francouzské automobilové značky, kterou si okamžitě zamilovala.
„Spolupráce s DS je naprosto fantastická. Lepší bych si nemohla přát! Mají krásná auta, skvělý servis, všichni jsou velmi milí a myslím, že jsme si perfektně sedli a spolupráce nám ve všech oblastech klape,“ hodnotí spolupráci Lucie Borhyová a přidává i své dosavadní zkušenosti s vozem, „Vyzdvihla bych jednoznačně krásu karoserie i interiéru, neomrzel mě ani maličko, což se jinak může u výrazného designu snadno stát. Auto je příjemné, pohodlné, skvěle se mi řídí, jako by mi bylo ušité na míru.“
Nyní má Lucie Borhyová možnost vyzkoušet další technologický vývojový stupeň této modelové řady, kterým je plug-in hybridní DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 ve výbavě Grand Chic. Svůj nový vůz si Lucie opět nakonfigurovala přesně tak, aby odrážel její osobnost a výbavou vyhověl i praktickým potřebám. Výsledkem je úžasná barevná kombinace červeného lakování karoserie s vnitřní světlou kůží Rivoli a řadou špičkových technologií včetně nočního vidění, které si Lucie nemůže vynachválit již ze svého předchozího vozu. Novinkou je pro ni naopak plug-in hybridní pohon, s nímž se ovšem moderátorka s nezaměnitelným úsměvem také bez problémů rychle sžila: „Doma teď dobíjím mobil, tablet, počítač a nově i auto. Je to velmi snadné, zvládne to v pohodě každý. Auto se mi nabije přes noc, a protože to mám do práce 25 kilometrů, stačí mi většinou na cestu tam i zpět právě dojezd na elektřinu, takže teď tankuji opravdu velmi zřídka.“
Kromě svých moderátorských aktivit na Barrandově se Lucie také intenzivně věnuje práci ve své nadaci Lucky Be, která ve spolupráci s oddělením neonatologie v Nemocnici Na Bulovce pomáhá předčasně narozeným miminkům. „S Lucií Borhyovou jsme na stejné vlně, za což jsem velmi ráda. Je skvělé, že jako ambasadorka reprezentuje naši značku na společenských akcích, ale stejně tak je pro nás důležitý i její upřímný charitativní přesah a starost o ostatní,“ dodává ke spolupráci Martina Bedrnová, ředitelka značky DS.
O tom, že je plug-in hybridní DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 vhodný nejen na reprezentaci, ale bez problémů vyhoví i rodinným potřebám, se Lucie Borhyová sama přesvědčila při cestě na dovolenou do Chorvatska. „Po mnoha letech jsme kvůli letošní situaci vyrazili na rodinnou dovolenou autem a báječně jsme si to užili. Byla to pro mě také příležitost vyzkoušet DS 7 na delší cestě,“ říká známá milovnice cestování a dodává, „Z počátku jsem se trochu bála, jestli se vše vejde do kufru, ale ten nakonec s trochou naší šikovnosti pojmul vše, co bylo potřeba. Kromě toho jsme ještě ocenili prostorný a skutečně pohodlný interiér.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.