Oblíbená moderátorka a držitelka řady televizních cen Lucie Borhyová je již více než rok tuzemskou ambasadorkou značky DS. Aktuálně je jejím společníkem na cestách červené DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 s plug-in hybridní technologií, které je ryzím ztělesněním inovativní filozofie této francouzské značky, s níž se Lucie dokonale ztotožnila.
Lucie Borhyová je jednou nejvýraznějších a nejoblíbenějších českých moderátorek. Od roku 1999 ji mohou diváci vídat v hlavním televizním zpravodajství TV Nova a před patnácti lety spojila svou osobu také s populárním magazínem Víkend. Stále usměvavou Lucii jsme mohli od loňského května potkávat za volantem nepřehlédnutelné zlaté DS 7 CROSSBACK, neboť se stala ambasadorkou této avantgardní francouzské automobilové značky, kterou si okamžitě zamilovala.
„Spolupráce s DS je naprosto fantastická. Lepší bych si nemohla přát! Mají krásná auta, skvělý servis, všichni jsou velmi milí a myslím, že jsme si perfektně sedli a spolupráce nám ve všech oblastech klape,“ hodnotí spolupráci Lucie Borhyová a přidává i své dosavadní zkušenosti s vozem, „Vyzdvihla bych jednoznačně krásu karoserie i interiéru, neomrzel mě ani maličko, což se jinak může u výrazného designu snadno stát. Auto je příjemné, pohodlné, skvěle se mi řídí, jako by mi bylo ušité na míru.“
Nyní má Lucie Borhyová možnost vyzkoušet další technologický vývojový stupeň této modelové řady, kterým je plug-in hybridní DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 ve výbavě Grand Chic. Svůj nový vůz si Lucie opět nakonfigurovala přesně tak, aby odrážel její osobnost a výbavou vyhověl i praktickým potřebám. Výsledkem je úžasná barevná kombinace červeného lakování karoserie s vnitřní světlou kůží Rivoli a řadou špičkových technologií včetně nočního vidění, které si Lucie nemůže vynachválit již ze svého předchozího vozu. Novinkou je pro ni naopak plug-in hybridní pohon, s nímž se ovšem moderátorka s nezaměnitelným úsměvem také bez problémů rychle sžila: „Doma teď dobíjím mobil, tablet, počítač a nově i auto. Je to velmi snadné, zvládne to v pohodě každý. Auto se mi nabije přes noc, a protože to mám do práce 25 kilometrů, stačí mi většinou na cestu tam i zpět právě dojezd na elektřinu, takže teď tankuji opravdu velmi zřídka.“
Kromě svých moderátorských aktivit na Barrandově se Lucie také intenzivně věnuje práci ve své nadaci Lucky Be, která ve spolupráci s oddělením neonatologie v Nemocnici Na Bulovce pomáhá předčasně narozeným miminkům. „S Lucií Borhyovou jsme na stejné vlně, za což jsem velmi ráda. Je skvělé, že jako ambasadorka reprezentuje naši značku na společenských akcích, ale stejně tak je pro nás důležitý i její upřímný charitativní přesah a starost o ostatní,“ dodává ke spolupráci Martina Bedrnová, ředitelka značky DS.
O tom, že je plug-in hybridní DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 vhodný nejen na reprezentaci, ale bez problémů vyhoví i rodinným potřebám, se Lucie Borhyová sama přesvědčila při cestě na dovolenou do Chorvatska. „Po mnoha letech jsme kvůli letošní situaci vyrazili na rodinnou dovolenou autem a báječně jsme si to užili. Byla to pro mě také příležitost vyzkoušet DS 7 na delší cestě,“ říká známá milovnice cestování a dodává, „Z počátku jsem se trochu bála, jestli se vše vejde do kufru, ale ten nakonec s trochou naší šikovnosti pojmul vše, co bylo potřeba. Kromě toho jsme ještě ocenili prostorný a skutečně pohodlný interiér.“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?