Během prezentace výsledků značky Ferrari za první čtvrtletí roku 2019 došlo kromě tradičních ekonomických témat i na odhalení pár detailů ohledně připravovaného hybridního supersportu. Vrcholný hybrid má kombinovat výkon supersportů s tradiční elegancí vozů Ferrari a jeho premiéra by se měla uskutečnit ještě do konce května.
Louis Camilleri, výkonný ředitel značky Ferrari, během nedávného zhodnocování výsledků za první čtvrtletí roku 2019 prozradil i několik zajímavých detailů o připravovaném hybridním supersportu, který by měl být odhalen již koncem tohoto měsíce.
Podle dostupných informací by připravovaná novinka měla mít své místo v nabídce automobilky nad modelem 812 Superfast, v žádném případě se však nejedná o náhradu modelu 488. Camilleri také prozradil, že vůz by měl mít zcela novou technologii uživatelského rozhraní, k této novince však neprozradil žádné konkrétní detaily.
O novém modelu toho zatím příliš mnoho nevíme ani z různých spekulací a špionážních fotografií, web Motor1 však před časem zveřejnil fotografie maskovaného modelu podobného Ferrari 488, který zřejmě fungoval jako testovací prototyp pro techniku a technologie nového modelu. Design novinky si však Ferrari nejspíš nechává jako velké překvapení.
Mnoho nevíme ani o připravované technice pod kapotou, podle některých spekulací by však měl kombinovaný výkon převyšovat model 488 Pista, jehož dvakrát přeplňovaný 3.9 litrový moto V8 nabízí 530 kW (720 koní). Přesnější informace se však dozvíme až po premiéře. První vozy by se podle informací Motor1 mohly k zákazníkům dostat začátkem příštího roku.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.