Bugatti Veyron úchvatný sportovní vůz, který dokáže ohromit luxusním interiérem i extrémně výkonným motorem. Jakožto jeden z nejvýkonnějších produkčních vozů světa je však stále dost drahý a pro většinu lidí naprosto nedostupným. Pokud byste si však chtěli vychutnat část jeho interiéru například ve svém obýváku, máte nyní skvělou příležitost.
Automobilového dealerství Barman Motors zařadilo do své nabídka hodně nevšední položku. Nabízí totiž zcela nový interiér z Bugatti Veyron 16.4 vyrobené v roce 2008. Nevíme sice proč, ovšem sedačky, palubní deska, dveřní obložení a část středové konzole byly z vozu demontovány ještě předtím, než si první zákazník vůz vyzvedl.
Části interiéru, které jdou de facto zcela nové, navíc obsahují i působivé drobnosti, jako je hlavice řadící páky, ovládání klimatizace, volant, odkládací přihrádku, dolní obložení palubní desky a mnoho dalšího. Díky skladování v klimatizovaném stavu jsou navíc všechny součástky stále jako nové.
Podle inzerátu Braman Motors, který je vystavený na eBay, se jedná o skvělou příležitost, jak například změnit interiér vašeho současného Bugatti Veyron. Někdo by se samozřejmě mohl pokusit instalovat části do svého stávajícího vozu, případně si vyrobit novou výbavu obýváku. Má to ale háček.
Interiér, který se díky minimálním změnám v průběhu výroby dá instalovat prakticky do všech modelů vyrobených od roku 2006 do roku 2015, totiž není zrovna lacinou záležitostí. Prodejce za něj požaduje 149 999 dolarů, což je v přepočtu cca 3,4 milionu korun. Berme však v potaz, že Veyron se v USA neprodává pod 1.3 milionu dolarů.
Za 3.4 milionu korun se dá přitom postavit celkem pěkná garáž, do které si můžete dát jako komfortní SUV na dlouhé cesty, tak nějaký pěkný sporťák na víkendovou zábavu a menší hybrid pro cesty na nákupy. A pokud vás auta zas tak moc nežerou, možná za tuto částku seženete i nějaký ten byt. I kdyby jen garsonku.
Zájemci sice mohou prodejci na eBay nabídnout dohodu na nižší částce, je ovšem otázkou, zda ji prodejce přijme. Jedná se totiž o skutečně unikátní zboží, na jehož kupce se sice možná bude muset čekat déle, ale jednou se určitě najde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?