Navzdory svému bohatství vlastní ti nejbohatší muži světa auta, která jsou možná levnější než u běžného smrtelníka. Koho by napadlo, že například spoluzakladatel Googlu Sergey Brin už léta jezdí svým oblíbeným hybridem, Toyotou Prius v hodnotě 680 000 korun.
Britská firma GoCompare podnikající ve finančních službách vydala přehled těch nejlevnějších vozů, které vlastní ti nejbohatší muži světa. Vyplývá z něj, že například dřívější generální ředitel Microsoftu Steve Ballmer jezdí dlouhá léta obyčejným Fordem, jednoduše proto, že jeho otec pracoval jako manažer ve Ford Motor Company.
Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg často řídí černý vůz Acura TSX, jehož hodnota je jen něco přes 600 tisíc korun. Vyhovuje mu prý, že je bezpečný a pohodlný. Zde je zmíněný přehled devíti miliardářů a jejich vozů, včetně cen, které můžete porovnat s jejich celkovým bohatstvím
Michael Bloomberg
Celkový majetek: 1,15 bilionu Kč Vůz: Chevrolet Suburban Jeho hodnota: 860 000 KčSergey Brin
Celkový majetek: 1,2 bilionu Kč Vůz: Toyota Prius Jeho hodnota: 680 000 KčLarry Page
Celkový majetek: 1,2 bilionu Kč Vůz: Toyota Prius Jeho hodnota: 680 000 KčMark Zuckerberg
Celkový majetek: 1,4 bilionu Kč Vůz: Acura TSX Jeho hodnota: 675 000 KčSteve Ballmer
Celkový majetek: 923,3 miliardy Kč Vůz: Ford Fusion Hybrid Jeho hodnota: 560 000 KčJeff Bezos
Celkový majetek: 3,3 bilionu Kč Vůz: Honda Accord Jeho hodnota: 370 000 KčJack Ma
Celkový majetek: 845,7 miliardy Kč Vůz: Roewe RX5 SUV Jeho hodnota: 330 000 KčJim Walton
Celkový majetek: 995,5 miliardy Kč Vůz: Dodge Dakota Jeho hodnota: 195 000 KčPaul Allen
Celkový majetek: 443 miliardy Kč Vůz: Mazda B-Series Jeho hodnota: 156 000 KčModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?