Kdykoliv se na televizních obrazovkách objeví Chuck Norris, můžeme se těšit na pořádný nářez. A nemyslíme tím jen akční scény zahrnující jeho legendární kopy s otočkou, ale také příval humor. Tato ikona osmdesátkových akčních filmů se totiž v poslední době již poněkolikáté objevuje v reklamě na automobily a my se opět nemůžeme přestat přihlouple smát.
O neuvěřitelných schopnostech Chucka Norrise existuje mnoho legend, ovšem věděli jste, že neuvěřitelnou sílu má i jeho podpis? V nové reklamě na Toyotu Tacoma totiž stačil jediný podpis herecké legendy, aby se z jinak obyčejného pick-upu stal super-hrdina.
Jakmile totiž Norris udělá tečku nad i, začne Tacoma zběsile driftovat a svými pneumatikami kreslit hercovu tvář na beton. Poté se pouští do pomoci bezradným lidem: například strážce parku vyprostí z tekutého písku pomocí lana vystřelujícího z masky a poté chlapci fotbalový míč, který uvízl na stromě.
Pokud ale Tacoma nedriftuje nebo nedělá dobré skutky, umí si pořádně užít život. Tančí, poráží ruské šampiony v partii šachu, zachraňuje dělníky padající ze stavby, surfuje na vlnách nebo vyhrává pouliční bitky. Toyota navíc každou scénu doplňuje komentáři typu „Magické lano není dostupné," nebo „Fikce, nezkoušejte" při scénách se surfováním. Těžko soudit, zda jde o součást vtipu, nebo si jen Toyota kryje záda. Spory zákazníků požadujících po společnosti něco, co viděli v reklamě, jsou totiž v USA legendární.
Na konci spotu pak můžeme vidět Norrise, který během rozhovoru se svou filmovou agentkou zjišťuje, že byl nahrazen Toyotou Tacoma. Na zdi přitom visí i stylový plakát na film Tacoma Thunder, který je vyveden v podobném stylu, jako obaly VHS kazet s Norrisovými filmy z 80. let.
Pokud se ale opět přeneseme do reálného světa, pak můžeme zmínit, že TAcoma nabídne 2.7 litrový motor o výkonu cca 190 koní, nebo 3.5 litrovou V6 o výkonu cca 280 koní. K dispozici jsou šestistupňové manuální i automatické převodovky a v nabídce nechybí ani pohon všech kol. Pro milovníky terénu pak Toyota nabízí variantu TRD Pro s lepšími tlumiči, vyšší světlou výškou, upraveným podvozkem nebo šnorchlem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?