Automobil Sports Activity Vehicle míří do segmentu luxusních vozů. Na této cestě prochází náročným maratonem vytrvalostních testů. Mimořádně rozsáhlý testovací program zahrnuje zkoušky maskovaných prototypů BMW X7 v rozmanitých podmínkách po celém světě.
Po dřívějších testech v zimním prostředí za polárním kruhem následovaly vytrvalostní testy jízd na dlouhé vzdálenosti v pouštních pistách a na nezpevněných cestách Jihoafrické republiky. Hektické rozjezdy a zastavení v hustém městském provozu jsou následovány dynamickou jízdou na zatáčkovitých horských silnicích. Mimořádné jízdní schopnosti prvního BMW řady X mířícího do segmentu luxusních vozů jsou jasně patrné na širokém spektru silnic a cest, stejně jako za všech myslitelných povětrnostních podmínek.
Působivý vzhled a objemný vnitřní prostor, komfortní jízda, propracované technologie podvozku a exkluzivní prvky výbavy BMW X7 jsou nejnovější interpretací radosti z jízdy v luxusu od prémiové mnichovské automobilky. Unikátní kombinace schopností jízdy po cestách s nezpevněným povrchem a výjimečné jízdní dynamiky na běžných silnicích, které jsou pro vozy Sports Activity Vehicle typické, vstupuje do dalšího automobilového segmentu. Představením svého nejnovějšího a největšího modelu řady X, plánovaným na konec roku 2018, BMW pokračuje ve své ofenzivě v luxusním segmentu dalším fascinujícím automobilovým konceptem.
Prototypy BMW X7 byly postaveny v americké továrně BMW ve Spartanburgu. Toto hlavní centrum pro vozy BMW řady X je situované v Jižní Karolíně a bude taktéž místem výroby sériových vozů. I přes maskující kamufláž jsou již z předprodukčních vozů zřejmé vyvážené tvary BMW X7.
V novém BMW X7 vytváří spojení luxusu, individuality a sportovnosti unikátní celek. Aktuálně prováděné testy působivým způsobem demonstrují jízdní zážitky, které bude možné prožít v luxusním prostředí interiéru tohoto vozu v různých klimatických podmínkách a na různých typech povrchů. V zimním testovacím centru ve švédském Arjeplogu, v testech v horkém prostředí, ale také v situacích běžného provozu v okolí domovského Spartanburgu již měly prototypy nového BMW X7 možnost předvést mimořádný luxus a schopnosti, které nabízejí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?