Patříte k milovníkům závodů na motokárách, ale nebaví vás platit za každou jízdu? Nyní máte jedinečnou možnost si pořídit vlastní závodní dráhu pro motokáry, ke které dostanete i nádherný dům. Vše se navíc nachází v krásné irské přírodě, takže jediným zádrhelem by mohla být cena, která bohužel není tak úplně lidová.
Pojďme si říci upřímně, komu by se nelíbilo mít vlastní závodní okruh? I když jen pro motokáry? A ještě k tomu jen kousek za domem? Pro většinu z nás se jedná o naprosto nesplnitelný sen, ovšem pokud vás v kapse tíží cca 2 250 000 liber, můžete si ho splnit.
V přepočtu za 64.6 milionu korun se totiž prodává naprosto úchvatná residence v Irsku, jejíž fotografie a bližší specifikace můžete nalézt na webu Stanley Best.
Podrobnosti o závodní dráze sice nemáme k dispozici, ovšem již ze snímků je patrné, že není problém si ji přizpůsobit do více tvarů. K trati navíc náleží i zázemí v podobě boxů a budovy s vlastní kuchyní - pořádat závody s přáteli tak musí být vyloženě radost. Podle inzerátu navíc závodní trať splňuje požadavky pro závody MSA.
K závodní trati a jejímu zázemí navíc náleží i velice pěkný dům, kterému nechybí ani garáž pro tři automobily. Uvnitř se pak nalézá bazén, sauna a kino-sál. Před domem bychom pak našli Helipad a nechybí ani dětské hřiště. Zkrátka dokonale vybavený dům.
Netušíme, kdo byl minulý majitel, ovšem zajímalo by nás, kam se po životě v tomhle ráji přestěhoval. Že by si snad někde vybudoval okruh pro normální vozy? Každopádně my už teď závidíme novému vlastníkovi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?