Mechanik a úpravce Enrique Mendoza si během víkendu zažil pár pořádně ostrých chvilek. Během zkoušení nového systému Launch Control na upravené Hondě Integra vzbudil takový zájem u místních policistů, že se mu do dílny podívala dokonce i pohotovostní jednotka s dlouhými zbraněmi.
Celý incident, kterému se nakonec všichni zasmáli, odstartovala obyčejná zkouška nového systému Launch Control na silně modifikované Hondě Integra. Nevíme kdo seděl za jejím volantem, nicméně během hodně brutálního rozjezdu a pálení pneumatik vyhnal otáčkoměr až do omezovače, což se projevilo prudkou střelbou z výfuků.
Nikdo ze servisu však nemohl tušit, že zrovna tou dobou se nedaleko pohybuje policejní hlídka, které střelba z výfuků připomínala výstřely z pušky AK-47. Netrvalo proto dlouho a do servisu se začali sjíždět policisté, přičemž někteří byli ozbrojeni i dlouhými zbraněmi.
A zatímco většina policistů prohledávala servis a jeho okolí, jeden z nich neustále naléhal na pracovníky servisu, aby mu přestali lhát a okamžitě vydali zbraň, ze které se střílelo. Policistovi tou dobou nejspíše slušně pracovali nervy, takže se snad ani nemůžeme divit jeho poněkud nevybíravému přístupu a slovníku.
Zanedlouho však dorazil druhý policista, o mnoho klidnější, který začal s Mendozou celou situaci v klidu probírat. V ten moment pak Mendozovi nejspíše došlo, co za celou situací stojí. Aby policisty přesvědčil, že se u něj v servisu rozhodně z žádné zbraně nestřílelo, nasedl znovu do červené Integry, nastartoval motor a několikrát ho vytočil, což mělo za následek opět to samé střílení z výfuků.
V ten moment už si svou chybu začali uvědomovat i policisté, přičemž někteří se rovnou začali smát. A není se čemu divit, z poměrně vyostřené situace se nakonec vyklubala skutečně úsměvná příhoda, které se budou v servisu i na policejní stanici ještě dlouho smát.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?