Značka Volkswagen totiž získala se svou kampaní "New in Town" na nový Volkswagen Tiguan Bronzovou Effie v prestižní soutěži EFFIE Awards. Klíčovou roli hrálo 12 českých osobností, které s novým modelem Tiguan objevovaly neznámá místa.
Máme velkou radost, že kampaň New in Town byla v tak silné konkurenci oceněna Bronzovou Effie,“ říká Martina Valterová, odpovědná za marketing značky Volkswagen v České republice. „Volkswagen Tiguan je automobilem pro život bez hranic a tuto všestrannost jsme se snažili neotřelým způsobem ukázat v projektu New in Town. Ráda bych touto cestou poděkovala našim ambasadorům a kreativním agenturám za skvělou spolupráci při realizaci úspěšné kampaně na nový Tiguan, který se těší rekordní poptávce českých zákazníků.“
Tradice soutěže EFFIE, oceňující efektivnost reklamy, sahá až do roku 1968. První ročník zorganizovala Americká marketingová asociace se sídlem v New Yorku. O 13 let později se soutěž EFFIE konala poprvé také v Evropě. V České republice jsou ocenění EFFIE udělována od roku 1997 Asociací reklamních agentur ARA (dnes AKA – Asociace komunikačních agentur). V současnosti se soutěž pořádá ve 40 zemích na pěti kontinentech.
V letošním ročníku Effie byla zpřísněna pravidla pro udělování cen, která kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace a na kvalitu informací a dat v soutěžních přihláškách. „Nemohli jsme se smířit s vágními daty, jako jsou počty zhlédnutí nebo fanoušků na Facebooku. Nová pravidla kladou vyšší nároky na přihlašovatele i na porotce“, řekl Martin Klčo z Leo Burnett, který v Asociaci komunikačních agentur (AKA) vede skupinu věnující se soutěžím.
V inovativně pojaté kampani New in Town, která běžela od 1. června do poloviny července 2016, představilo novou generaci SUV Tiguan dvanáct předních českých osobností z oblastí sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění. Designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová, zpěvák David Koller, badmintonista Petr Koukal, gurmán Pavel Maurer, novináři Miloš Čermák a Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková s Radkou Sirkovou, které tvoří pod značkou Chatty, objevovali s novým SUV neznámá místa ve městech i daleko za jejich hranicemi.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.