Nabídnout vysoký výkon v designově zdařilém balení už dnes umí kdekdo, ovšem skutečně prémiové automobilky se zajímají i o to, jakým způsobem umí vůz svůj výkon podat vašim uším. A pokud zde měl někdo zkušeností na rozdávání, pak je to právě Audi, která odladění svých vozů předvedla v sadě několika zajímavých spotů.
Jak lépe oslavit spolupráci na vyhlašování cen "Emmy Awards", než něco nazpívat? Něco takového si zřejmě řekli v marketingovém či vývojovém centru Audi a začaly se dít zajímavé věci. Automobilka totiž vytvořila orchestr složený ze tří automobilů Audi a několika profesionálních hudebníků, který přehrál tři cenami ověnčené znělky světoznámých seriálů.
Spolu s piánem, houslemi, harfou a rohem zahraje Audi TT RS, Audi R8 V10 Plus a Audi SQ5. A na jaké skladby se můžeme těšit? Tou první je "Where Everybody Knows Your Name" ze seriálu Na zdraví (Cheers), následuje "Love Is All Around" ze seriálu Mary Tyler Moore (v ČR se nikdy nevysílal) a na závěr znělka seriálu Star Trek.
Jak moc se výsledek povedl či nepovedl necháme na posouzení každého z vás, ovšem za zmínku bezpochyby stojí odladění motorů. Zatímco V10 pod kapotou R8 je klasická atmosféra, která si dýchá volně, pod kapotou TT RS je 2.5 litrový přeplňovaný pětiválec, zatímco SQ5 ukrývá 3.0 litrový twin-turbo V6. Na tom by nebylo nic zvláštního, ovšem přeplňované motory si umí během vytáčení nehezky "odkašlat", ovšem zde po tom nebylo ani vidu ani slechu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?