Pokud toužíte po schopném sportovním automobilu, slavném filmovém autě nebo prostě jen po lehce upraveném Subaru Impreza WRX Limited, pak je tahle Impreza z roku 2006 přesně tím co hledáte - nabízí totiž vše v jednom červeném balené.
Pro natáčení filmu Baby Driver bylo použito celkem pět vozů Subaru Impreza WRX, ovšem konce natáčení se dočkaly pouze tři. Jeden byl po natáčení odkoupen kaskadérem a zbylé dva jsou ve vlastnictví jednoho majitele, který se rozhodl jeden z nich prodat.
Tato konkrétní Impreza WRX pochází z roku 2006, na tachometru ji svítí 158.000 mil (cca 254.000 kilometrů) a původně nesla stříbrné lakování. Pro potřeby filmu ale dostala červený lak a motor prošel opravami a úpravami ve společnosti DBW Motorsport.
Součástí úprav byla konverze na zadní pohon, úprava zadního diferenciálu a zvýšení výkonu, mimo jiné se v motoru objevilo i turbo z modelu STI 2004.
Kromě účinkování ve filmu se vůz objevil ve videoklipu "Chase Me" a byl také přítomen na červeném koberci během premiéry filmu. Jedná se tedy o plně funkční automobil, na kterém natáčení zanechalo pouze pár drobných šrámů a škrábanců. Jinak mu ale nic nechybí.
Zajímavá ovšem bude cena, za kterou se vůz vydraží. Na webu eBay, kde je vůz vystaven, už padlo na koupi tohoto krasavce 51 příhozů, přičemž ten poslední zvedl částku na 47,000 dolarů, tedy cca 1 milion korun. Do konce aukce ale stále zbývají 3 dny a 15 hodin, takže tato částka jistě nebude konečná.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?