Jaké by to bylo, místo rodinného hatchbacku používat k dennímu ježdění superauto s cenovkou vysoko nad pěti milionů korun? Je to prokletí nebo požehnání? To se dozvíte z videa, které vytvořili chlapci z Car Throttle.
Všichni je chceme! A když je nemůžeme mít, alespoň o nich sníme. Čteme o nich, sledujeme je v televizi, v časopisech i na internetu a přitom si opakujeme, jaké by to asi bylo…
Nyní bohužel asi některé zklamu, ale nemluvím modelkách ani herečkách (i když co si budeme nalhávat, o těch platí to samé), ale mluvím o superautech. Kdo z nás někdy nesnil o Ferrari, Lambu nebo Astonu. Jenže je to doopravdy taková slast? Opravdu to nemá žádný háček? To se dozvíme z videa od magazínu Car Throttle.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?