Nová generace Mazda MX-5 se dostala do rukou návrháři Theophilusu Chinovi. Výsledkem je, že dostala zvýšený podvozek a oplastované blatníky.
Otázka zní, je takové provedení vůbec k něčemu dobré? Počet oplastovaných kombi a nebo vozů typu crossover se pomalu ale jistě rozrůstá, ovšem dnešní digitální kreace je tak trošku mimo. Otevřený dvoumístný kabriolet v nejnovější generaci od japonské Mazdy vypadá vskutku náramně.
V oplastované verzi Cross tomu už tak není a my v redakci netušíme, s jakým ohlasem by se případná seriová verze setkala. Tak či tak, Mazda naštěstí nic takového v dohledné době neplánuje, takže se dočkáme jen a pouze dvou obvyklých variant, se stahovací a pevnou střechou. Nový roadster se nedostane na trh dříve než v roce 2015 a jeho cena by neměla překročit částku 650 tisíc Kč.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.