Pro někoho neznámý automobilový designér Evren Milano je zpět s dalším zajímavým nákresem. Ten se pro dnešek týký hypotetického okruhového Ferrari.
Minulý týden se na internetu objevila vize kabrioletu na bázi nedávno představeného Ferrari FXX K a teď je tu imaginární návrh, jak by mohl vypadat okruhový speciál na základě 458 Speciale Aperta. Vozidlo dostalo pojmenování 458 FXX Speciale A a má malá křídla vzadu. Ty jsou podobné těm, které dostalo FXX K, dále dostalo i masivní zadní difuzor a větší kola.
Standardní 458 Speciale Aperta má zážehový osmiválec o objemu 4,5 litru s výkonem 605 koní při 9000 otáčkách za minutu a 540 Nm točivého momentu při 6000 otáčkách za minutu. Na druhé straně, nejsilnější Ferrari FXX K má maximální výkon 1050 koní, což je trochu rozdíl. Na snímcích navržené 458 FXX Speciale A by tak mohlo být umístěno mezi těmito dvěma stroji, protože by nabízelo kolem 700 koní.
Je ale velice nepravděpodobné, že by k jeho výrobě došlo, protože se jedná o čistě spekulativní návrh, i když, nikdy neříkej nikdy..
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.