S máme tu další repliku, která je tentokrát taktéž hodně povedená a za jejím stvořením stojí opravdová otcovská láska ke svým dětem.
Změnšenina Veyronu stojí na základu malé sportovní buginy a přestavba na malý supersport stála kazachstánce 40 tisíc Eur. Pod umělou kapotou je motor o objemu 500 ccm, pro parádní efekt dostal baby Veyron křídlové dveře a výsuvný spoiler. V jeho interiéru nechybí ani taková specialita, jako je čalounění ze skutečné kůže.
Dětská replika je téměř identickou kopií skutečného automobilu. Celá přestavba prý začala vytvořením přesného 3D modelu a podle něj pak vznikly plastové panely karoserie. Dětský Veyron může díky výkonnému motůrku uhánět až 90 km/h, což je opravdu dost. V noci ostatní děti osvětlí LEDková zadní světla, takže replika je to skutečně parádní.
Pokud se v něm některé z dětí vydá za svými kamarády, jistě je při výstupu z vozu dostatečně oslní, vždyť kdo se může ve svých dětských letech vlastnictvím supersportu..
zdroj: Autoexpress.co.uk
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.