Mercedes-Benz slaví se svou novou generací třídy S výrazný úspěch a hodlá do budoucna představit hned několik jeko karosářských variant.
Aby to měli designéři Mercedesu lehčí, známý počítačový designér Theophilus Chin představil nové Esko ve verzi Cabriolet. Za inspiraci mu stála verze S Coupe a výsledný počítačový návrh otevřené verze je zdá se více než podařený. Německá společnost již potvrdila, že do výroby časem uvede i otevřenou verzi S-Class Cabriolet, ale nepřijde dříve jak v roce 2015 a je velmi pravděpodobné, že místo pevné skládací střechy dostane vůz látkovou.
Podle slov vedení Mercedesu se kabrio a kupé budou od sebe výrazně odlišovat, takže jejich záměna prý rozhodně nehrozí. Mezi rozdílné prvky prý bude patřit například jiný úhel čelního skla. Až se nové S Cabriolet dostane na trh, jeho hlavním soupeřem se má stát taktéž luxusně vzhlížející Bentley Continental GT Convertible, což je prozatím jediný přímý konkurent.
Zdroj: Theophilus Chin
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?