Chrysler v těchto dnech představil na North American International Auto Show v Detroitu svůj model s označením 200 a také jeho tuningovou verzi od společnosti Mopar. K tomu všemu teď přidal i svůj výtvor slavný designér Theophilus Chin.
Ten na své počítačové animaci ukázal, jak by podle něj mohla vypadat varianta Chrysler 200 Convertible. Samotný Chrysler sice o této variantě prozatím neuvažuje, ale na přiloženém snímku je patrné, že inspiraci by si od Theophiluse vzít mohl.
Je velice pravděpodobné, že pokud bude verze sedan dostatečně úspěšná, Chrysler přidá časem tuto variantu do své nabídky. Pro připomenutí, nový model 200 bude k dispozici s motory o výkonu 184 koní (objem 2,4 litru Tigershark) nebo s výkonem 295 koní ( motor Pentastar V6 o objemu 3,6 litru). Jako úplnou novinkou je pak u druhé zmíněné verze přítomnost 9-ti stupňové automatické převodovky.
Cena na vozu odstartuje na částce 21.700 dolarů, přičemž první kusy budou dodány ve druhém čtvrtletí tohoto roku .
zdroj: Theophilus Chin
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.