Ladičská společnost Ruf už před nějakou dobou vypustil model Rt 12, tedy svoji úpravu hvězdného 911 turbo, někomu ale jeho výkon nemusel stačit...
... proto vznikla posílená verze S.
Oproti standardní úpravě, při které maximální výkon dosahuje hodnoty 650 koní, má silnější verze S navýšený výkonový vrchol až na 685 koní.
To znamená také zvýšení maxima rychlosti. Tento Ruf tak dokáže uhánět až 360 km/h.
Mimo motoru byla vylepšena i aerodynamika, zvláště karbonovým křídlem vzadu a pozměněnými nárazníky.
Na přání zákazníka se dodávají například karbonové kotouče, různé volanty, sedačky, zkrátka jak to u individuálního tuningu bývá.
A za kolik? Horní cena je neomezená, ale takovouto úpravu je možné koupit již od šesti a půl milionu korun. A to se vyplatí.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.