Porsche Carrera GT se nevyrábí už nějaký pátek, to ale nebrání Gemballe, aby nějaký ten kousek pořádně upravil. Vzešlo z toho opět skvělé auto.
Pokud se něco jmenuje Carbon edition, asi se dá čekat co Gemballa s Carrerou provedla. Aerodynamické doplňky ze superlehkého karbonu ozdobily skoro celé auto a jízdním schopnostem to dělá jen a jen dobře.
Nejde samozřejmě jenom o vzhled, to by nesměla být Gemballa kdyby aerodynamika nebyla pečlivě laděna a každý kousek má své místo při zlepšování toku vzduchu kolem auta.
U vzduchu se tuner nezastavil. Desetiválec se nezdál být dost silný, proto byl jeho výkon vyšponován až na 670 koní. Vytuněný supersport zvládne stovku za 3,7 sekundy. Maximálka má hodnotu 335 km/h.
Vše samozřejmě doplňuje vyladěný podvozek se stavitelnými pružinami.
Cena je příjemných osm milionů korun jen za tunerský kit. Vzhledem k tomu, že samotné Porsche jako nové stálo 12 milionů... Dnes už jsou ale k mání za trochu lepší ceny.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.