Společnost GM Daewoo Auto & Technology Co. otevřela ve své továrně v jihokorejském Bupyungu nedaleko Soulu nové...
Slavnostního otevření designerského centra se zúčastnilo na 150 významných osobností, mezi kterými nechyběli Nick Reilly, president a generální ředitel GM Daewoo, Ahn Sang-soo, starosta města Incheon a Shin Kyung-cheol, předseda městské rady. „Otevření designerského centra demonstruje růst společnosti GM Daewoo ve všech oblastech – ve vývoji designu, konstrukci, výrobě, marketingu i poprodejních službách,“ prohlásil Nick Reilly. „A právě zde, v jeho prostorách, mohu za celý designerský tým potvrdit, že v dohledné době představíme nový SUV model a velký cestovní model.“ „Gratulujeme společnosti GM Daewoo k otevření nového designerského centra,“ řekl během slavnosti Ahn Sang-soo, starosta města Incheon. „Jsem přesvědčený, že specialisté tohoto centra budou připravovat originální vozy vzrušujícího stylingu, které budou patřit k nejlepším vozům světa.“ V září tohoto roku přestoupil do společnosti GM Daewoo z automobilky Holden zkušený designer Michael Simcoe. „Automobilka GM Daewoo prodává své vozy ve více než 120 zemích celého světa. Tyto modely mají výraznou identitu, přestože se prodávají pod mnoha značkami koncernu GM – např. Chevrolet, Buick nebo Suzuki,“ říká Michael Simcoe. „Abychom dokázali vyhovět osobitým požadavkům různých trhů, jsme v neustálém spojení s designerskými centry koncernu General Motors v Austrálii, Německu, Itálii, Číně, Japonsku a v USA.“ Michael Simcoe se během uplynulých dvaceti let podílel na všech zásadních designerských programech automobilky Holden. K nejúspěšnějším projektům, za které byl zodpovědný, patřil vývoj mimořádně úspěšných modelových řad VT Commodore a WH Statesman/Caprice a modernizovaných verzí VX a VY Commodore. Simcoe se zúčastnil také řady mezinárodních projektů, včetně studie Cruze Show Car a docela nedávno se podílel i na vývoji modelu Pontiac GTO, který představuje vstup modelů vyrobených v automobilce Holden na severoamerický trh. Ve společnosti GM Daewoo by měl Michael Simcoe přispět k rychlejšímu vývoji nových vozů, z nich nejaktuálnější je velký cestovní model a vůz třídy SUV. Popisky ke snímkům: 1. Slavnostního otevření nového designerského centra v Bupyungu se zúčastnili Lee Bo-woon, zástupce zaměstnanců, Kim Seok-hwan, president Daewoo Incheon Motor Company, Nick Reilly, president a generální ředitel GM Daewoo a Ahn Sang-soo, starosta města Incheon (zleva doprava) 2. Ahn Sang-soo, starosta města Incheon, Nick Reilly, president a generální ředitel GM Daewoo a šéfdesigner Michael Simcoe (zleva doprava) diskutují nad studijním modelem SUV vozu. Opel C&S
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?