Peugeot 206 RC je na českém trhu nabízen ve verzi 2.0 16V Sport 180k. V přehledu motorických jednotek ve...
Interiér Interiér modelu 206 RC umocňuje charakter výjimečného provedení vozu. Čtyři anatomicky tvarovaná sedadla potvrzují sportovní ladění vozu výjimečným bočním vedením i svým zpracováním a výběrem materiálů. Sedadla jsou čalouněna kvalitními materiály kůže, alcantra a pletenina v tónech šedé a černé, které přispívají k zvýšení komfortu i radosti z pobytu na palubě vozu. Horní část sedačky je parafována vyšitým monogramem RC. Přístroje a ovládací prvky, sdružený přístroj, kožený volant, sportovní hliníkové pedály a hlavice řadicí páky disponují velmi pečlivým provedením a citem pro detail.
Výbava Již základní bezpečnostní a komfortní výbava vozu je velmi bohatá. Model 206 RC je sériově vybaven airbagem řidiče a spolujezdce a dvojitými bočními airbagy. Mezi prvky základní bezpečnostní výbavy patří ABS a elektronický rozdělovač brzdných sil, funkce ESP a funkce protiprokluzu ASR, systém podpory brždění v kritických situacích (EVA) a samočinná aktivace výstražných světlometů. Všechny vozy typu 206 RC jsou vybaveny automatickou klimatizací, reflexním čelním sklem, automatickými stěrači se snímačem deště, samočinnou aktivací světlometů, vyhřívanými sedadly či elektricky sklopnými zpětnými zrcátky. Součástí základní výbavy je rovněž rádio s CD přehrávačem, které může být na přání doplněno CD měničem. V nabídce prvků výbavy na přání nechybí navigační systém. Základní cena modelu 206 RC na českém trhu je stanovena na 669 000 Kč. Peugeot CR
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?