PR článek - Žádné sériově vyráběné vozidlo nesplňuje individuální požadavky řidičů, pro které je automobil pomocníkem při cestách do náročného terénu, ať už jde o cesty za prací, zábavou či závody. To však neznamená, že by nároční majitelé automobilů museli dělat kompromisy. Stačí se obrátit na odborníky z Dajbych4x4, kteří se prodejem a úpravou automobilů zabývají od roku 1995.
Za tuto dobu pracovníci Dajbych4x4 nasbírali bohaté zkušenosti s přestavbou automobilů napříč výrobci. Stejně tak je bohatý i výčet realizovaných úprav, např.:
přídavná světla, naviják, vyprošťovací oka, vnější nosiče vybavení, střešní nástavba, kolejnicový systém v zavazadlovém prostoru, kryty motoru, převodovky, nádrže, AdBlue, rozšířené blatníky, zvýšené sání, úpravy korby, úprava či ochrana podvozku. Na automobily upravené v Dajbych4x4 spoléhá armáda i firmyMezi spokojené zákazníky Dajbych4x4 patří armáda, jednotky IZS, profesionální závodníci, řidiči na expedičních cestách, firmy napříč obory, např. energetika, těžba, lesnictví, vodní hospodářství. Stávající zákazníci na Dajbych4x4 oceňují zejména:
zkušenosti s přestavbou vozidel, maximální schopnost vyhovět individuálním požadavkům zákazníka, testování přestavěného vozu na off-road polygonech, zaškolení majitele vozu ve věcech jízdy v těžkém terénu, základních technických znalostech a ekonomii provozu, následný servis.Pokud byste uvítali, aby váš automobil byl odolnější, zvládl přepravit více nákladu a byl spolehlivější při jízdě náročným terénem, kontaktujte ještě dnes pracovníky Dajbych4x4, viz https://www.dajbych4x4.cz/prestavby-vozidel.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?