PR článek - Žádné sériově vyráběné vozidlo nesplňuje individuální požadavky řidičů, pro které je automobil pomocníkem při cestách do náročného terénu, ať už jde o cesty za prací, zábavou či závody. To však neznamená, že by nároční majitelé automobilů museli dělat kompromisy. Stačí se obrátit na odborníky z Dajbych4x4, kteří se prodejem a úpravou automobilů zabývají od roku 1995.
Za tuto dobu pracovníci Dajbych4x4 nasbírali bohaté zkušenosti s přestavbou automobilů napříč výrobci. Stejně tak je bohatý i výčet realizovaných úprav, např.:
přídavná světla, naviják, vyprošťovací oka, vnější nosiče vybavení, střešní nástavba, kolejnicový systém v zavazadlovém prostoru, kryty motoru, převodovky, nádrže, AdBlue, rozšířené blatníky, zvýšené sání, úpravy korby, úprava či ochrana podvozku. Na automobily upravené v Dajbych4x4 spoléhá armáda i firmyMezi spokojené zákazníky Dajbych4x4 patří armáda, jednotky IZS, profesionální závodníci, řidiči na expedičních cestách, firmy napříč obory, např. energetika, těžba, lesnictví, vodní hospodářství. Stávající zákazníci na Dajbych4x4 oceňují zejména:
zkušenosti s přestavbou vozidel, maximální schopnost vyhovět individuálním požadavkům zákazníka, testování přestavěného vozu na off-road polygonech, zaškolení majitele vozu ve věcech jízdy v těžkém terénu, základních technických znalostech a ekonomii provozu, následný servis.Pokud byste uvítali, aby váš automobil byl odolnější, zvládl přepravit více nákladu a byl spolehlivější při jízdě náročným terénem, kontaktujte ještě dnes pracovníky Dajbych4x4, viz https://www.dajbych4x4.cz/prestavby-vozidel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?