Fastback Peugeot 408, který byl světu odhalen 22.června, čeká v následujících dnech mimořádně originální expozice ve francouzském muzeu Louvre – Lens. V tomto nečekaném prostředí se nový Peugeot 408 ukáže ze všech úhlů pohledu. Představení začíná 4. srpna 2022.
Návštěvníkům muzea Louvre – Lens1 se naskytne nezvyklá podívaná. Nový model Peugeot 408 byl uvězněn v obrovské průhledné vitríně kruhového tvaru - The Sphere, která rotuje a představuje divákům vůz ze všech úhlů. Tento způsob prezentace vozu je stejně nečekaný a překvapující jako samotný model Peugeot 408.
Nový Peugeot 408 s jedinečným vzhledem dynamického a inovativního fastbacku je bezesporu inspirativní. Talentovaný tým umělců, inženýrů a techniků z pařížského kreativního studia Superbien realizoval projekt, který vznikl v hlavách pracovníků agentury OPEn, a proměnil jej v dechberoucí realitu popírající gravitaci.
Tito specialisté na navrhování jedinečných a originálních instalací vytvořili impozantní průhledný kruh nazvaný The Sphere, u nějž si nejste jistí, co je nahoře a co je dole. Celek se otáčí a pohybuje různými směry a v různých úhlech. Nový Peugeot 408 se tak představuje ze všech stran.
Tato originální instalace byla představena ve výjimečném prostředí muzea Louvre – Lens. Nový Peugeot 408 se svým sportovním elegantním designem se tak stal jedinečným uměleckým dílem, které bude pravděpodobně k vidění i na dalších akcích.
„Myšlenka tohoto pomíjivého uměleckého díla, které je zajímavé a opravdu krásné na pohled a které dokonale podtrhuje náš nový přírůstek, se nám velmi líbila. Originální styl nového vozu Peugeot 408, který nadchnul řadu lidí, jež se s ním již seznámili, je prezentován velmi překvapujícím způsobem, navíc v nádherném a moderním prostředí muzea Louvre-Lens,“ uvedla Linda Jackson, generální ředitelka značky Peugeot.
„Peugeot se posouvá a inovuje ve všech oblastech. The Sphere ukazuje půvab našeho nového modelu ze všech stran. Tento výtvor je v dokonalém souladu s globálním vyjádřením nové identity značky Peugeot,“ dodal Phil York, ředitel marketingu a komunikace značky Peugeot.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?