Technologicky vyspělé a elegantní modely DS 4 a DS 9 se představují v novém digitálním prostředí, které vyvinula společnost DS Automobiles. Díky interaktivní 3D rozšířené realitě se DS 4 a DS 9 v reálném čase překrývají s okolím. Řešení DS WEB AR (Augmented reality) přináší naprosto pohlcující zážitek.
Pomocí DS WEB AR se vozy DS 4 a DS 9 zobrazují v rozšířené realitě. Díky této technologii lze nejnovější modely značky DS Automobiles v reálném čase zasazovat do prostředí, ať už na ulici, na silnici nebo v garáži.
3D snímky se v reálném čase překrývají s prostředím zachyceným chytrým telefonem. DS 4 a DS 9 lze zobrazit až do měřítka 1:1, takže ponoření je pak úplné.
DS WEB AR umožňuje prohlížet si vozy DS 4 nebo DS 9 na obyčejném pozadí nebo je začlenit do okolního prostředí prostřednictvím rozšířené reality a změnit měřítko až na 1:1. Zážitek doplňuje možnost konfigurace vlastního výtvoru na stránkách dsautomobiles.fr a rezervace zkušební jízdy.
„Období pandemie přineslo velké společenské změny a dramatické převraty spotřebitelských návyků. Dočasné uzavření našich prodejen DS STORES v roce 2020 nás motivovalo k tomu, abychom pro naše zákazníky vymyslel zážitky. Rozšířená realita nám umožňuje prezentovat naše vozy tak, že se do nich zákazník může naprosto ponořit, a to buď na dálku, nebo přímo v našich DS STORES. Kombinace této inovace a použití QR kódu odpovídá novému trendu, který je v souladu s hodnotami know-how a technologií společnosti DS Automobiles. Od dnešního dne mají naši zákazníci možnost objevovat DS 4 a DS 9 a my již pracujeme na dalších zážitcích!“
Matthieu Zerafa, manažer pro maloobchodní prodej a projektový manažer DS WEB AR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.