Sportovní vůz a logo koně jdou bezpochyby k sobě. Zmínit můžeme Porsche, Ferrari a třeba i Ford Mustang. Od Fordu však dostal do znaku divokého koně jeho reinkarnovaný off-road Bronco. Jenomže až nápadně dobře "sedí" ke koníkovi z Maranella.
Logo Ford BroncoFord Bronco nové generace dostal do znaku koně, jenž divoce kope zadníma nohama. Dle tvůrců onoho loga mělo zřejmě jít o parťáka k dalšímu divokému koni, a to k mustangovi. Idea je taková, že tito dva Fordovi koníci budou spolu skotačit po nekonečných prériích.
Avšak Bronco koník až podezřele pasuje k jinému koníkovi. A ne k ledajakému. Pasuje k samotnému italskému hřebci. Avšak tady to vypadá na úplně jiné skotačení než v předchozím případě.
Níže si můžete pečlivě prohlédnout obě loga s divokými plnokrevníky a sami si udělat vlastní názor, ke kterému z nich Brocno koník sedne lépe.
Logo FerrariLogo věnovala Enzovi Ferrari hraběnka Paolina Baracca, matka slavného italského letce z 1. světové války. Její syn Francesco míval na svém letadle vyobrazeného koně, který se vzpíná na zadních. Enzo Ferrari ho umístil na žlutý štít, protože žlutá je barva města Modeny, a přidal písmena SF – Scuderia Ferrari.
Logo Ford MustangLegendární pony car od Fordu má v názvu i ve znaku běžícího mustanga. Mustangové jsou původně potomci zdivočelých koní, prohánějící se po prériích Severní Ameriky.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.