Nedávno se v Austrálii, na Novém Zélandu a na dalších místech světa konaly testovací jízdy několika modelů GWM, které přilákaly mnoho nadšenců terénních vozidel ukázkou přímo na místě. Tisková zpráva ČTK informuje, že GWM POER má dobrou pověst mezi mnoha odborníky a autoritativními médii díky svému úžasnému vnějšímu designu, vynikajícímu a plynulému systému pohonu a mimořádné inteligentní technologii.
Po testovací jízdě přední australské médium Carsales pochválilo GWM POER za moderní vzhled, všestranný asistenční systém řidiče a špičkový dálkový airbag a dodalo, že tento model získal v roce 2021 od nezávislé bezpečnostní agentury ANCAP pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti podle nových standardů. Časopis Wheels ocenil GWM POER jako perfektní volbu pro fanoušky pick-upů s vynikajícími terénními vlastnostmi, luxusním a nádherným designem interiéru a vysokým výkonem. Podle časopisu Motoring pickup GWM POER vyvinutý a navržený na nejnovější platformě společnosti GWM převrátil tradiční imageové paradigma dvouřadých multifunkčních pick-upů a vyniká svým vzhledem, bezpečností, komfortem a výkonem, čímž oslovuje především australské zákazníky.
Důvodem, proč byl GWM POER tolikrát oceněn, je precizní výzkum uživatelské zkušenosti. GWM POER je prvotřídní výrobek, který vznikl integrací špičkových zdrojů společnosti GWM po celém světě a má nejen vysokou nosnost, ale také nový inteligentní design. Tento model má dokonalou konfiguraci, která uspokojí všechny požadavky majitelů. Velikost karoserie vozidla je natolik dostatečná, že si majitelé mohou vzít s sebou stan, motorový člun nebo jízdní kolo a vyrazit za zábavou. Velmi prostorná kabina umožňuje majitelům se během dlouhé cesty libovolně natáhnout a měkká kožená sedadla poskytují mimořádné pohodlí. Hladina hluku a vibrací (NVH) na úrovni SUV, srovnatelná s luxusními značkami, dává majitelům možnost vychutnat si poslech hudby nebo hovor, aniž by se museli obávat hluku vně kabiny při jízdě v rušných městech. GWM POER je vybaven skvělou kombinací pohonných jednotek 2,0 T+8 AT a čtyřmi jízdními režimy pro jízdu v terénu (standardní/obchodní/sportovní/4L) a je dostatečně silný, aby s ním majitelé mohli jezdit po blátivých štěrkových cestách při kempování nebo se projíždět pouští za dobrodružstvím. Navíc díky hlasovému ovládání, automatickému řízení na úrovni L2, kameře s úhlem 360° a dalším inteligentním technologiím mohou majitelé zažít nový způsob inteligentního cestování, který jim otevírá více scénářů pro řízení pickupů v každodenním životě.
Výjimečná síla výrobku znamená pevný základy pro celosvětový úspěch GWM POER. V budoucnu budou investice do výzkumu a vývoje GWM POER ještě zvýšeny. GWM POER si klade za cíl být pick-upem, který uspokojí zákazníky, a bude i nadále přinášet všem spotřebitelům kvalitnější zážitky z cestování, díky čemuž se čínské pick-upy stanou populárními po celém světě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.