Platforma pro sdílení aut HoppyGo vítá ve své nabídce dlouho očekávaný SUV elektromobil ŠKODA ENYAQ iV – jedná se o variantu 80 s 82kWh baterií a výkonem 150 kW.
Uživatelé tak mají unikátní příležitost otestovat první SUV elektromobil automobilky ŠKODA AUTO, a to pouhých pár dní poté, co se předváděcí vozy dostaly k prvním autorizovaným dealerům. Auto si navíc mohou zapůjčit na více dní, než umožňují standardní předváděcí jízdy a v reálném životě tak vyzkoušet dojezd přes 500 km i rychlé nabíjení. Pronájem ŠKODA ENYAQ iV vyjde na 2 099 Kč na den včetně pojištění a čipu pro dobíjení elektřiny zdarma. Vůz bude do konce července k vyzvednutí v Praze, následně jej bude možné zapůjčit také v Brně a Ostravě.
HoppyGo dlouhodobě nabízí možnost, jak si lidé mohou otestovat automobily všeho druhu a 7 % všech zápůjček uživatelé realizují právě kvůli vyzkoušení konkrétního vozidla před koupí. Široká nabídka poskytuje standardní vozy, užitkové vozy, ale také supersporty, youngtimery, obytné dodávky a zároveň hybridní, plug-in hybridní i plně elektrická vozidla. Aktuálně má HoppyGo v portfoliu 35 elektrifikovaných vozů, včetně 29 aut s plně elektrickým pohonem. Kromě ostatních značek sdílí pronajímatelé HoppyGo kompletní produktovou řadu automobilky Tesla, která je na evropském trhu k dispozici a nově se pyšní také zcela novým SUV elektromobilem ŠKODA ENYAQ iV.
„Kromě velmi příznivých cen a jednoduché aplikace nabízíme především široký výběr aut, kde si mohou uživatelé vybrat přesně takový vůz, který nejlépe splní jejich aktuální požadavky – ať auto potřebují na víkendový výlet, zahraniční dovolenou, služební cestu nebo chtějí konkrétní vozidlo pouze vyzkoušet. Mám velkou radost, že HoppyGo nově nabídne také plně elektrické SUV ŠKODA ENYAQ iV. V rámci elektrických aut se jedná o mimořádně zajímavou novinku a hodně jsme usilovali o to, abychom ji mohli nabídnout k vyzkoušení jako jedni z prvních. Díky HoppyGo si tak nový elektromobil mohou otestovat všichni zájemci, kteří přemýšlejí o koupi, ale také automobiloví nadšenci, kteří se zajímají o nejnovější dění na automobilovém trhu,” uvedl Robin Švaříček, CEO HoppyGo.
ŠKODA ENYAQ iV bude do konce července k zapůjčení v Praze za 2 099 Kč na den včetně pojištění. Od srpna HoppyGo automobil nabídne k zapůjčení také v Brně a od září v Ostravě. Kromě nadstandardní výbavy se řidiči mohou těšit na bezplatné parkování na modrých zónách a samozřejmostí je i dálniční známka, kterou mají elektromobily zdarma. V ceně pronájmu je rovněž dobíjecí čip, takže se řidiči nemusí starat ani o cenu za dobití elektřiny. Pokud půjde o první zápůjčku, dostanou navíc slevový voucher v hodně 500 Kč a pokud do platformy pozvou nového pronajímatele, získají 1 000 Kč. HoppyGo očekává o automobil velký zájem a vzhledem k tomu, že chce umožnit zápůjčku nového elektromobilu co největšímu počtu zájemců, lze jej pronajmout maximálně na 4 dny.
Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí více než 2 300 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít výhodný slevový program. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?