Platforma pro sdílení aut HoppyGo vítá ve své nabídce dlouho očekávaný SUV elektromobil ŠKODA ENYAQ iV – jedná se o variantu 80 s 82kWh baterií a výkonem 150 kW.
Uživatelé tak mají unikátní příležitost otestovat první SUV elektromobil automobilky ŠKODA AUTO, a to pouhých pár dní poté, co se předváděcí vozy dostaly k prvním autorizovaným dealerům. Auto si navíc mohou zapůjčit na více dní, než umožňují standardní předváděcí jízdy a v reálném životě tak vyzkoušet dojezd přes 500 km i rychlé nabíjení. Pronájem ŠKODA ENYAQ iV vyjde na 2 099 Kč na den včetně pojištění a čipu pro dobíjení elektřiny zdarma. Vůz bude do konce července k vyzvednutí v Praze, následně jej bude možné zapůjčit také v Brně a Ostravě.
HoppyGo dlouhodobě nabízí možnost, jak si lidé mohou otestovat automobily všeho druhu a 7 % všech zápůjček uživatelé realizují právě kvůli vyzkoušení konkrétního vozidla před koupí. Široká nabídka poskytuje standardní vozy, užitkové vozy, ale také supersporty, youngtimery, obytné dodávky a zároveň hybridní, plug-in hybridní i plně elektrická vozidla. Aktuálně má HoppyGo v portfoliu 35 elektrifikovaných vozů, včetně 29 aut s plně elektrickým pohonem. Kromě ostatních značek sdílí pronajímatelé HoppyGo kompletní produktovou řadu automobilky Tesla, která je na evropském trhu k dispozici a nově se pyšní také zcela novým SUV elektromobilem ŠKODA ENYAQ iV.
„Kromě velmi příznivých cen a jednoduché aplikace nabízíme především široký výběr aut, kde si mohou uživatelé vybrat přesně takový vůz, který nejlépe splní jejich aktuální požadavky – ať auto potřebují na víkendový výlet, zahraniční dovolenou, služební cestu nebo chtějí konkrétní vozidlo pouze vyzkoušet. Mám velkou radost, že HoppyGo nově nabídne také plně elektrické SUV ŠKODA ENYAQ iV. V rámci elektrických aut se jedná o mimořádně zajímavou novinku a hodně jsme usilovali o to, abychom ji mohli nabídnout k vyzkoušení jako jedni z prvních. Díky HoppyGo si tak nový elektromobil mohou otestovat všichni zájemci, kteří přemýšlejí o koupi, ale také automobiloví nadšenci, kteří se zajímají o nejnovější dění na automobilovém trhu,” uvedl Robin Švaříček, CEO HoppyGo.
ŠKODA ENYAQ iV bude do konce července k zapůjčení v Praze za 2 099 Kč na den včetně pojištění. Od srpna HoppyGo automobil nabídne k zapůjčení také v Brně a od září v Ostravě. Kromě nadstandardní výbavy se řidiči mohou těšit na bezplatné parkování na modrých zónách a samozřejmostí je i dálniční známka, kterou mají elektromobily zdarma. V ceně pronájmu je rovněž dobíjecí čip, takže se řidiči nemusí starat ani o cenu za dobití elektřiny. Pokud půjde o první zápůjčku, dostanou navíc slevový voucher v hodně 500 Kč a pokud do platformy pozvou nového pronajímatele, získají 1 000 Kč. HoppyGo očekává o automobil velký zájem a vzhledem k tomu, že chce umožnit zápůjčku nového elektromobilu co největšímu počtu zájemců, lze jej pronajmout maximálně na 4 dny.
Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí více než 2 300 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít výhodný slevový program. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?