Na sociálních sítích se ukázalo nové logo Renaultu, máme k němu oficiální vyjádření

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 8. března 2021, 17:05 Google+

Ještě s předstihem oficiálních informací ohledně nového loga francouzského výrobce jsme obdrželi vyjádření od PR Manažerky Renaultu pro ČR. Zde se na něj můžete podívat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Renault ČR

Sdílejte článek

Nové logo značky Renault ztělesňuje „Nouvelle vague", myšlenku nabídnout novou možnost tím, že přineseme do ekosystému něco nového, co je blíže duchu doby a je moderní.

Nové logo bylo odhaleno během Renaulution a nachází se také na přední masce prototypu Renault 5. A jako takové je to symbol „Nouvelle Vague" pro Renault, moderní a technologický (bez nostalgie). Lidé chtějí, aby Renault obnovil jejich „madeleine de Proust" (jejich ikony): Renault 5, píseň Johnny & Mary, ikonické logo. Renault jasně vstřebává to, co lidé milovali, a zachází s tím velmi moderně (dans l'air du temps), vůbec ne nostalgicky.

Projekt nové identity Renaultu již nějakou dobu probíhal. Grafické studio na něm tvrdě pracovalo a generální ředitel Luca de Meo se rozhodl zahájit tento nový koncept a odhalit jej během lednové akce Renaulution.

Předchozí logo bylo navrženo v roce 1992 a modernizováno v roce 2013. Bylo trochu složité, strnulé a nadbytečně zatížené vícero efekty. Při tisku jsme měli také problémy s čitelností v menších velikostech. Oddělení designu již částečně pracovalo na nové vizuální identitě.

Logo z roku 1972 používalo Op Art (optické umění) využívající různé tloušťky čar. V tomto novém logu není zahrnut Op Art, určitým způsobem jej můžeme vidět jako dvě vzájemně propojené kosočtverce, které stojí jako jeden. Logo diamantu navíc historicky používalo pro logo 1946 (RNUR) techniku „dessin au trait" (plochý design).

Zdá se, že plochý design se vrací u mnoha log a nejen u automobilek. Naše nové logo ztělesňuje „Nouvelle Vague". Je důležité připomenout, že logo Renault z roku 1946 už mělo plochý design. Kromě toho je nové logo velmi ucelené a čitelné ve velmi malých velikostech a perfektní, pokud je vyraženo / vylisováno, prošito, vyřezáno.

img-responsive

Renault | foto: Renault ČR

Nové logo bude nejprve použito v reklamách a televizních reklamách od 1. března u dvou kampaní ZOE. Bude také uváděno při publikování a pro použití tisku a na akcích. Děláme to velmi střídmým, inteligentním a efektivním způsobem. Například: nezměnili jsme logo u stávajících reklam, pouze u nových kampaní, které mají být vysílány.

Nové logo bude postupně použito na našich výrobcích. Počínaje novými výrobky uvedenými na trh v roce 2022 ponese celá výrobní řada Renault tento nový znak.

Vytisknout

Diskuze: Na sociálních sítích se ukázalo nové logo Renaultu, máme k němu oficiální vyjádření

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Piasecki PA-890

První vrtulník na vodík se pomalu ale jistě začíná rýsovat, vypadá opravdu zajímavě

ford fiesta

Ford představuje modernizovanou Fiestu, která je připravená na budoucnost

Ilustrační fotografie

V Česku vzniká kladivo na auta odmítaná lidmi a protlačovaná EU

Tatra Tactic 4x4 II. generace

Na polygonu v Kopřivnici probíhá představení vojenské, hasičské i stavební techniky

Ford Transit Trail

Test: Ford Transit Trail – outdoor dodávka, která je skvělým základem pro „malého“ bydlíka

Škoda Fabia Combi Scoutline

Škoda Fabia Combi končí. Jak to s ní vypadá v bazarech?

on-line prodej

Jako plech po tornádu. Automobilový trh je pokřivený, covid, elektromobilita, čipy...

Jeep Willys

Test: Jeep Willys, legenda U.S. Army

Toyota přepracovala Mirai, nová generace má mít dojezd 650 km, atraktivní vzhled a produkuje jen čistou vodu

Na vodíkovou Toyotu Mirai stříleli z pistole

Mercedes-Benz G-Boss

Mercedes-Benz třídy G od G&B Design vypadá jako rozzlobený school bus

Ilustrační foto

Nemáte kabriolet? I tak můžete dýchat čerstvý vzduch

Nákup aut se přesouvá do online prostředí

Nákup aut se přesouvá do online prostředí

Ilustrační foto

Škoda v Česku zastaví výrobu. Promluvily odbory

mercedes-benz citan

Nový Mercedes-Benz Citan jako obytný vůz

Hyundai Kona Electric

Test Hyundai Kona electric. Má stále co nabídnout?

reklama

Doporučujeme

mclaren f1

Super vzácný McLaren F1 jde do prodeje. Cena bude astronomická

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford představuje modernizovanou Fiestu, která je připravená na budoucnost

  2. V Česku vzniká kladivo na auta odmítaná lidmi a protlačovaná EU

  3. Na polygonu v Kopřivnici probíhá představení vojenské, hasičské i stavební techniky

  4. Test: Ford Transit Trail – outdoor dodávka, která je skvělým základem pro „malého“ bydlíka

  5. Škoda Fabia Combi končí. Jak to s ní vypadá v bazarech?

  6. Jako plech po tornádu. Automobilový trh je pokřivený, covid, elektromobilita, čipy...

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud