DISKUZE K ČLÁNKU Renault vysvětluje zastavení Grosjeana a Vettela ve Valencii, safety-car za ně nemohl

Zástupce generálního ředitele společnosti Renault Sport F1 - Rob White - hovoří o příčinách zastavení Red Bullu RB8 Sebastiana Vettela a Lotusu E20 Romaina Grosjeana a o tom, jaká opatření přijmou před dalším závodem v Silverstone.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault vysvětluje zastavení Grosjeana a Vettela ve Valencii, safety-car za ně nemohl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 29.06.2012 17:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 29.06.2012 09:02
:-) Taffin minule uz nieco podobne naznacoval, … »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 6 lidí) 29.06.2012 09:33
Vsak ked mozu spekolovat jedny tak mozu aj… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 29.06.2012 13:05
Nemyslím si, že by Renault něco podcenil, v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fér

    46.135.69.XXX
    Hlavně že jettel prskal jak klobása na grilu!!a vše bylo jinak.začíná mi to jejich fňukání spojené s arogancí docela vadit!02

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaJa

    217.170.102.XXX
    Je to jasný, ve snaze o co nejlepší aero kašlou na chlazení a pak Fetlík obviňuje všechny kolem sebe. Jo výhra za každou cenu se někdy nevyplatí.10

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jo RBR udělal aero i pro Grosjeana a Lotus pro Webbera. Ne? Nehledě na to, že spolu ty dvě věci téměř nesouvisí. Zkus nejdřív aspoň chvilku přemýšlet, než vypustíš takovou blbost. 03

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Nemyslím si, že by Renault něco podcenil, v této souvislosti mě ale napadly dvě věci:
        - U RB a Lotusu jsou technickými řediteli aerodynamici - ti preferujou vždy aero (až k limitu) před spolehlivostí mechanický částí
        - zbylí 2 ze 3 výrobců motorů se nespoléhají pouze na vzduch, ale používají vodní chlazení alternátoru

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Myslel jsem, že používají vodní spolu s chlazením motoru. Díky za zajímavou informaci.
          Přesto předpokládám, že za správné chlazení této části (součásti motoru) bude odpovídat spíš Renault než týmy. Že na to aero vozu nemá moc velký vliv nasvědčují problémy 2 týmů v jediném závodě, zatímco týmoví kolegové problémy neměli. Přikláněl bych se tedy k vadné sérii alternátorů.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Zřejmě ano. I když je zajímavé, že přemýšlejí o návratu k loňské specifikaci či úpravě akceleračních map.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    :-) Taffin minule uz nieco podobne naznacoval, ale o to nejde - podstatne je, ze Helmut aj jeho zverenec su vazne "brzdy"...02

    Uz sa rozmahaju vtipne diskusie o tom, ze SC bol vypusteny na trat, prave na objednavku RB (a nie Ferrari) - aby Sebovi vydrzalo auto co najdlhsie...11

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      80.242.32.XXX
      Vsak ked mozu spekolovat jedny tak mozu aj druhy 03

      dodo

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000718

        uzivatel000718

        46.39.182.XXX
        Souhlasím.
        Jinak jak sem se díval na live přenos, tak sem myslel že si dělá moderátor srandu s alternátorem. Netušil jsem, že něco takového mají motory Formule 1. Alternátor beru jako praktickou věc do "běžného života" automobilu. Ale zajímavé, alespoň jsem o něco chytřejší.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000324

          uzivatel000324

          80.242.32.XXX
          A cim si myslel ze vyrabaju el. ? 04

          dodo

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000718

            uzivatel000718

            46.39.182.XXX
            Tak ono je prakticky jedno zda použiješ jednu jednorázovou baterii nebo ji dobíjíš alternátorem, ne? A KERS má tuším jiný systém dobíjení, snad.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Jake

          213.151.87.XXX
          Heh, nám když na závodech odešel alternátor u starý a elektrický nenáročný (čti - jen běh motoru, ani světla nesvítila), tak jsme odjeli pouhých 15km na baterii. Rychle jsme vybrakovali auto s tou nejsilnější 12V baterií a ujeli jsme dalších 17km a do cíle auto v podstatě dotlačili. Takže bych chtěl vidět tu baterii, co by táhla takovou bestii, kterou F1 je, po celou dobu závodu... Bez altíku je to prostě už od jádra věci blbost :)

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jake

            213.151.87.XXX
            Píšu jak tatar - bylo myšleno u nenáročný Škody 100.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama