DISKUZE K ČLÁNKU Zrušení celé sezóny by bylo velkou ranou. AlphaTauri s každým neodjetým závodem přichází až o 55 mil. Kč

Týmy stále doufají, že se letos podaří zorganizovat alespoň několik velkých cen, byť třeba za zavřenými dveřmi, jinak by to pro celou Formuli 1 byla velká rána, na kterou by doplatila spousta lidí ztrátou zaměstnání. AlphaTauri vypočítává, kolik peněz ztrácí s každým zrušeným závodem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zrušení celé sezóny by bylo velkou ranou. AlphaTauri s každým neodjetým závodem přichází až o 55 mil. Kč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 22.04.2020 21:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 22.04.2020 08:49
Otázkou je, jak současnou situaci řešit? Každá… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 22.04.2020 13:29
problém je, že když se dneska promotér zeptá … »
» Mansell_fan (Hlasoval 1 člověk) 22.04.2020 19:23
Maurizio Arrivabene a Mario Isola z Pirelli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.160.XXX
    Maurizio Arrivabene a Mario Isola z Pirelli pracují v Itálii jako dobrovolní řidiči sanitek. Respekt 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Otázkou je, jak současnou situaci řešit? Každá země má jiné požadavky a například Belgie jasně řekla, že GP do konce Srpna určitě nebude, zatímco Rakousko s tím nemá nějaký problém. Pak tu přijde Itálie co chce závod i s diváky.. tak jestli nebude lepší nejdříve zjistit kdo jaké má požadavky a potom podle toho postupovat

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Pojede se zkrátka tam, kde to bude možné... Otázkou je co to řeší... Kdybych byl promotér VC, tak ji chci pořádat logicky s diváky. Logicky mi nedává smysl platit poplatek a náklady za pořádání... A nic za to zpátky nemít...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        problém je, že když se dneska promotér zeptá "své" vlády: kdy nedříve mohu pořádat GP a kdy mohu pořádat GP i s diváky? tak podle mě nedostane žádnou jasnou odpověď, aby se to dalo naplánovat. a jelikož tohle chce plánovat s dost velkým předstihem, je to velmi problematické. další otázkou je, na čem jako pořadatel míň prodělám. na úplně zrušené GP, na GP bez diváků, nebo na GP s diváky za zvýšených opatření?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Liberty má v plánu se ze svých zisků z televizních práv podílet s majitely okruhů aby se vůbec něco jelo. Kdyby to Liberty neudělala, tak šla celá F1 do kopru včetně mnoha týmů které se živí pouze závoděním v čele s Williamsem.
          Dokonce ani FIA by si nepomohla. Právě F1 je pro ni největším zdrojem příjmu. A z mého pohledu by FIA měla týmům i jezdcům vrácet pořádný balík když se nejezdí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama