DISKUZE K ČLÁNKU Pole-position v Brazílii patří Verstappenovi, Mercedes odstartuje až z druhé řady

SAO PAULO - KVALIFIKACE; Do předposledního závodu bude z prvního místa startovat Max Verstappen s Red Bullem, v první řadě ho doplní Ferrari v podání Sebastiana Vettela, zatímco druhá řada bude po penalizaci Charlese Leclerca kompletně obsazena Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pole-position v Brazílii patří Verstappenovi, Mercedes odstartuje až z druhé řady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 17.11.2019 15:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 16.11.2019 20:58
Hondu "chválil" nepřetržitě tři roky … »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 16.11.2019 21:38
Pochválil Hondu po Rakousku, na svém IG účtu den… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 16.11.2019 21:40
Já si nemyslím, že rychlost RB by měla být… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Já si nemyslím, že rychlost RB by měla být překvapivá, však od 09 byl v Brazílii RB vždycky silnej, prostě jim to sedí, uvidíme co závod, třeba ho už na startu sejme spin master

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Vad

      Vad

      194.12.33.XXX
      silný tu jsou, ale na PP jim vždycky v tom balíku co měli něco chybělo, letos maj balík zdá se komplet

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        207.244.66.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          A nenapadlo tě, že je to i o tom, jak Ferrari spadlo po stránce celkového výkonu oproti loňsku? A Mercedes nejede ani max, protože se soustředí na příští rok, zatímco RB přivezl nový přední křídlo 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Mne nenapadlo. Protože loni neztrácel 0,5 na Ferrari, ale na Mercedes. A na Ferrari 0,4s. Dokázali vyjet jen třetí řadu. To je trochu rozdíl proti tomu zajet PP o 0,12s. 13
            Na příští rok se soustředí všichni. Možná sis toho nevšiml, ale pravidla se letos nemění.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Možná sis toho nevšiml, ale i na příští rok se lehce upravují aero pravdila, ano Miku RB se tak vehementně soustředí na příští rok, že ještě vyvíjel přední křídlo na poslední dva závody

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ano, lehce. Většina dílů bude pro příští rok použitelná. Každý z nich vyvíjí díly, které se dají použít i letos.
                Pointa je, že na celkem motorové trati má RB zase PP. To se loni nestalo a měli k tomu hoooodně daleko. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.35.XXX
                  Motorové trati, která je ve vysoké nadmořské výšce, kde se výkon lehce smazává? hend po Mexiku je právě v této oblasti Brazílie, kde byl RB na motorvoých tratí SPA a Monza? nedělej si zbytečný iluze o něčem, ne že bych to Hondě nepřál, já ji podporoval v době spojenou s McLarenem, ale sám jsem viděl, jak kluci japonský prostě ani kolikrát nevěděl, jakto že dosáhli nějakého progresu a to je prostě smutný

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Vad

                    Vad

                    194.12.33.XXX
                    i kdyby vyhráli s Hondou titul tak to nebude dobrou prací Hondy, když by to nebylo nadmořskou výškou tak skvrnama na slunci a nebo ještě lépe neschopností ostatních :D, pokud ten progres nevidíš tak ho jen vidět nechceš protože Hondě zazlíváš všechny neúspěchy McLarenu což je obyčejný nepřiznání si pravdy.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    No jo, Interlagos je blízko Everestu. Kolik to je? Něco přes 800m? 12
                    Tak si dáme poslední 3 závody, ať tam máme i jeden nízko (USA). Uvidíme, jak v tom Austin bude vynikat.

                    Loni:
                    Mexiko: -0,135s
                    USA: +1,257s
                    Brazílie: +0,497s
                    Letos:
                    Mexiko:-0,266s
                    USA: +0,067s
                    Brazílie: -0,123s

                    Nevidět tam rozdíl může jen odborník tvého typu. A kupodivu kde máme nejlešpí zlešení? V USA? Jak to???? Druhé nejlepší v Brazílii a nejmenší zlepšení v tom vysoko položeném Mexiku. 12

                    Dobře, nelíbí se poslední závody, tak si dáme Spa a Monzu:
                    Loni:
                    Spa: +4,492s
                    Monza: +1,496s
                    Letos:
                    Spa: +1,171s
                    Monza +0,714s (Albon)

                    To je masakr co? Ještě mnohem větší zlepšení, než tady. Co na to říct? Že jsou s Hondou na tom mnohem líp? Když se dívali na Sianze, můžou si jen postesknout, že tu změnu neudělali dřív. 13

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.187.XXX
    Jinak bych řek že Honda tady ten svůj flašinet zas po delší době pořádně vytočila. Max jel i na rovinkách fakt jako z praku.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Pochvala od Alonsa umí zázraky 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama