DISKUZE K ČLÁNKU Pole-position v Brazílii patří Verstappenovi, Mercedes odstartuje až z druhé řady

SAO PAULO - KVALIFIKACE; Do předposledního závodu bude z prvního místa startovat Max Verstappen s Red Bullem, v první řadě ho doplní Ferrari v podání Sebastiana Vettela, zatímco druhá řada bude po penalizaci Charlese Leclerca kompletně obsazena Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pole-position v Brazílii patří Verstappenovi, Mercedes odstartuje až z druhé řady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 17.11.2019 15:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 16.11.2019 20:58
Hondu "chválil" nepřetržitě tři roky … »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 16.11.2019 21:38
Pochválil Hondu po Rakousku, na svém IG účtu den… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 16.11.2019 21:40
Já si nemyslím, že rychlost RB by měla být… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Já si nemyslím, že rychlost RB by měla být překvapivá, však od 09 byl v Brazílii RB vždycky silnej, prostě jim to sedí, uvidíme co závod, třeba ho už na startu sejme spin master

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Vad

      Vad

      194.12.33.XXX
      silný tu jsou, ale na PP jim vždycky v tom balíku co měli něco chybělo, letos maj balík zdá se komplet

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        207.244.66.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          A nenapadlo tě, že je to i o tom, jak Ferrari spadlo po stránce celkového výkonu oproti loňsku? A Mercedes nejede ani max, protože se soustředí na příští rok, zatímco RB přivezl nový přední křídlo 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Mne nenapadlo. Protože loni neztrácel 0,5 na Ferrari, ale na Mercedes. A na Ferrari 0,4s. Dokázali vyjet jen třetí řadu. To je trochu rozdíl proti tomu zajet PP o 0,12s. 13
            Na příští rok se soustředí všichni. Možná sis toho nevšiml, ale pravidla se letos nemění.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Možná sis toho nevšiml, ale i na příští rok se lehce upravují aero pravdila, ano Miku RB se tak vehementně soustředí na příští rok, že ještě vyvíjel přední křídlo na poslední dva závody

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ano, lehce. Většina dílů bude pro příští rok použitelná. Každý z nich vyvíjí díly, které se dají použít i letos.
                Pointa je, že na celkem motorové trati má RB zase PP. To se loni nestalo a měli k tomu hoooodně daleko. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.35.XXX
                  Motorové trati, která je ve vysoké nadmořské výšce, kde se výkon lehce smazává? hend po Mexiku je právě v této oblasti Brazílie, kde byl RB na motorvoých tratí SPA a Monza? nedělej si zbytečný iluze o něčem, ne že bych to Hondě nepřál, já ji podporoval v době spojenou s McLarenem, ale sám jsem viděl, jak kluci japonský prostě ani kolikrát nevěděl, jakto že dosáhli nějakého progresu a to je prostě smutný

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Vad

                    Vad

                    194.12.33.XXX
                    i kdyby vyhráli s Hondou titul tak to nebude dobrou prací Hondy, když by to nebylo nadmořskou výškou tak skvrnama na slunci a nebo ještě lépe neschopností ostatních :D, pokud ten progres nevidíš tak ho jen vidět nechceš protože Hondě zazlíváš všechny neúspěchy McLarenu což je obyčejný nepřiznání si pravdy.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    No jo, Interlagos je blízko Everestu. Kolik to je? Něco přes 800m? 12
                    Tak si dáme poslední 3 závody, ať tam máme i jeden nízko (USA). Uvidíme, jak v tom Austin bude vynikat.

                    Loni:
                    Mexiko: -0,135s
                    USA: +1,257s
                    Brazílie: +0,497s
                    Letos:
                    Mexiko:-0,266s
                    USA: +0,067s
                    Brazílie: -0,123s

                    Nevidět tam rozdíl může jen odborník tvého typu. A kupodivu kde máme nejlešpí zlešení? V USA? Jak to???? Druhé nejlepší v Brazílii a nejmenší zlepšení v tom vysoko položeném Mexiku. 12

                    Dobře, nelíbí se poslední závody, tak si dáme Spa a Monzu:
                    Loni:
                    Spa: +4,492s
                    Monza: +1,496s
                    Letos:
                    Spa: +1,171s
                    Monza +0,714s (Albon)

                    To je masakr co? Ještě mnohem větší zlepšení, než tady. Co na to říct? Že jsou s Hondou na tom mnohem líp? Když se dívali na Sianze, můžou si jen postesknout, že tu změnu neudělali dřív. 13

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.187.XXX
    Jinak bych řek že Honda tady ten svůj flašinet zas po delší době pořádně vytočila. Max jel i na rovinkách fakt jako z praku.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Pochvala od Alonsa umí zázraky 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama