DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší

INTERLAGOS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých rychlostí a časů v jednotlivých sektorech okruhu dosahovali piloti v kvalifikaci a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Brazílie?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 11.11.2018 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 11.11.2018 11:56
McLaren a Williams to už je letos kapitola sama… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 11.11.2018 15:43
naopak TR se dostalo do Q3, takže 01 »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 11.11.2018 09:11
Náskok PJ F a M je v kvalifikačním módu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    McLaren a Williams to už je letos kapitola sama pro sebe 17 Jinak Honda na to že zlepšení má být hlavně v kvalifikaci taky nic přesvědčivého, v závodě asi budou mít co dělat, pokud teda nezaprší. A docela mi přijde že FI trochu polevila, protože po tom co nastoupili jako nový tým tak ten rozjezd byl parádní, tady bych od nich čekal víc. Ferrari a jejich motory super, co na to říci, Ferrari tu je favorit a jejich zákazníci též co by nej ze zbytku světa.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Náskok PJ F a M je v kvalifikačním módu neuvěřitelný. A to mají PJ již dost nalitano. I když Gasly zajel dobre, tak v porovnání času a hlavně TOP speed opravdu nevidím, ze by měla H na R 30 ps jak par lidi tvrdí. Každopádně tovární Renault zajel po delší době špatnou kvalifikaci a body budou dnes těžký úkol. Na vítězství v zavode tipuji Vettela.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Těžko říci jak to s tím výkonem Hondy je. Klidně to tak být i může...hodně dělá šasko, myslím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já to nevím. Gasly dal Alonsovi skoro sekundu. To je ti málo?
      A top speed? Loni byla u Mclarenu vinou motoru. Letos ne?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Kolik dal Gasly Alonsovi, není podstatné. Nevíme kolik z toho dělá motor. TR vyvíjí...
        Topspeed je taky občas zavádějící veličina.
        Ber v potaz a nemyslím to jako výmluvu, že Mclaren zvolil bohužel hodně špatně převody. To tam taky hraje roli. A nejde to opravit.... jasně jejich chyba,

        Jinak Mike, Honda měla problém historicky na rovinkách hlavně proto, že ERS nebylo schopné dodávat výkon po celou dobu jízy na rovince, najednou z ničeho nic chybělo desitky koní.

        Nakonec koukni jak na tom byl Mclaren touhle dobou loni. A to Honda prostě nějaký ten deficit měla. Takže to šásko určitě špatné nebylo.....letos špatné bohužel je.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ok, rozdělme to na 2 části:
          časy: Nevíš u STR, kolik z toho dělá motor, ale u loňského Mclarenu děláš závěr jen o motoru. Ano, STR přivezlo po dlouhé době nějakou novinku. Ale nepřipadá mi, že jejich šasi je nějak nadprůměrné. Na technických okruzích byli v Singapuru 13. a 17., Mexiku 10. a 14., na motorových v Japonsku 11. a 13. a USA 9. a 12. Žádný výrazný rozdíl, svědčící o kvalitách šasi nějak nevidím. Ani v kvaldách žádný velký rozdíl, spíš naopak. Ztráta v Singapuru 3,676s je u nich rekordní. Na okruhu, kde by s kvalitním šasi měli excelovat, byli nejhorší. Když tedy není moc dobré šasi a piloti stejní, asi za pokrok může motor.
          Stejně u Mclarenu loni. Na technických tratích byl sice o fous lepší, ale rozdíl je minimální. RB předvádí rozdíly mnohem větší. Nepochybuju, že loňské šasi bylo lepší, než to letošní, ale je velká otázka, kolik z neúspěchu jejich šasi házeli na Hondu. Ty výsledky na žádný technický zázrak neukazují.
          top speed: Opět u STR to máš za zavádějící veličinu, u loňského Mclarenu máš jasno. Ano, s ERS měli problémy, ale postupem času je řešili. Na koci sezony už Mclaren na top speed nejhorší nebýval. A to nikdo nepochybuje, že v té době Honda byla určitě nejslabší jednotkou. Ale asi ne o tolik, jako se mezi Mclarenfans psalo. Rozhodně se ale přikláním k názoru, že je to zavádějící veličina, která nevípovídá téměř o ničem. Bohužel loni touto dobou tento názor nebyl nějak v kurzu. Časy se mění. 03

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Víš, on Topspeed je fakt zavádějící, dle mne, netvrdím však že na všech tratích. Kolikrát ho i loni měl Mclaren podobný, jako třeba Mercedes. což je pak jasné, že je něco "jinak".
            Vždy je to o nastavení, aby jsi s daným monopstem zajel co nejrychlejší kolo, to je co se počítá, ohledně kvalifikace.

            Loni Honda ztrácela na Mercedes v kvalifikaci mazec, to je snad průkazný fakt. Do debaty o tom kolik spotřebovali motorů a jak vše bylo nefunkční se nebudeme pouštět. Kolik dělala Honda a kolik šásko Mclarenu nevím, ono není zase tak podstatné, když motory fungovali jak (ne) fungovali, to se i blbě vyvíjí, posunuje.
            Že i Mclaren udělal nějaké chyby je nasnadě, ale Honda přišla s produktem, který po 4 roky neměl v F1 vůbec být, to je holý fakt, čtyři roky velké ostudy. Snad ten pátý rok už bude v pohodě, F1 to potřebuje.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama